Confirmation
If you made a service change request that requires validation with an activation code, please enter the code in the box below. You can find the activation code in the SMS we sent you. The code is sent to confirm your desired changes; if you do not enter the code, changes will not be made. Confirmation will immediately activate the change and billing services.
Pokud jste spotřebitelem, máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne jejího uzavření a jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží. Pro odstoupení můžete použít formulář, který najdete na https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/formulare/. Odstoupení zašlete na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. V případě odstoupení od smlouvy nesete náklady spojené s navrácením zboží. Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy, jste povinni uhradit poměrnou část ceny služeb.
O případných sporech mezi Vodafonem a vámi rozhoduje soud nebo Český telekomunikační úřad. Pokud jste uzavřel/a smlouvu v postavení spotřebitele, můžete v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, řešit spory vyplývající ze smlouvy i mimosoudně, a to v případě sporu týkajícího se služeb elektronických komunikací u Českého telekomunikačního úřadu (www.ctu.cz), v případě sporu týkajícího se poskytování finančních služeb u Finančního arbitra (www.finarbitr.cz) a v případě ostatních sporů pak u České obchodní inspekce (www.coi.cz).