Potvrzení transakce

Přáli jste si změnit služby, které vyžadují ověření aktivačním kódem? Kód jsme vám poslali SMSkou – zadejte ho prosím níže.
Bez tohoto potvrzení změna nezačne platit a služby zůstanou v původním nastavení. Potvrzením dojde k okamžité aktivaci změny a účtování služeb.

Potvrzení transakce

Pokud jste spotřebitelem, máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne jejího uzavření a jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží. Pro odstoupení můžete použít formulář, který najdete na https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/formulare/. Odstoupení zašlete na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. V případě odstoupení od smlouvy nesete náklady spojené s navrácením zboží. Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy, jste povinni uhradit poměrnou část ceny služeb.

O případných sporech mezi Vodafonem a vámi rozhoduje soud nebo Český telekomunikační úřad. Pokud jste uzavřel/a smlouvu v postavení spotřebitele, můžete v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, řešit spory vyplývající ze smlouvy i mimosoudně, a to v případě sporu týkajícího se služeb elektronických komunikací u Českého telekomunikačního úřadu (www.ctu.cz), v případě sporu týkajícího se poskytování finančních služeb u Finančního arbitra (www.finarbitr.cz) a v případě ostatních sporů pak u České obchodní inspekce (www.coi.cz).