Administrátory společnosti – ti zde mohou spravovat všechny služby, které Vodafone nabízí včetně telefonních čísel, která jsou pod společností vedena.
Koncové uživatele (držitele jednotlivých telefonních čísel) – těm, kterým dal administrátor oprávnění k založení účtu.
Pro založení uživatelského účtu ve OneNet samoobsluze potřebujete:
Vlastnit telefonní číslo, které je na OneNet SIM kartě.
Mít povoleno od administrátora založení účtu. Může tak učinit ve OneNet samoobsluze:
V záložce Administrace vyberte sekci Nastavení účtů
Klikněte na účty uživatelů.
Zaškrtněte konkrétní čísla a osoby, kterým chcete účet povolit.
Poté se rozsvítí možnost Změnit uživatelská práva.
Po kliknutí se otevře okénko Přiřazení uživatelských práv.
Po kliknutí na záložku administrace stačí vyhledat část Nastavení účtů a zde v prvním řádku účtu uživatelů zaškrtnout základní, nebo pokročilý.
Uživatelský účet pak založíte na této stránce, kde zvolíte část „Nemáte účet“. Zde vložíte vaše telefonní číslo a vyberete možnost „Odeslat kód“. Kód pak vložíte do kolonky a dokončíte registraci.
Co vidím a mohu spravovat ve OneNet samoobsluze jako uživatel?
Základní pravomoce uživatele:
Všichni uživatelé se základním oprávněním mohou vidět:
Aktuální útratu
Čerpání dat
PUK
Blokaci SIM při ztrátě
Rozšířená oprávnění uživatele
Uživatel může od svého administrátora získat různá rozšířená oprávní.
Je na každém jednotlivém administrátorovi, jak velké oprávnění nastaví jednotlivým uživatelům
V největší míře může uživatel získat stejná oprávnění jako administrátor a tím být i podporou pro administrátora při řešení konkrétních úkonů.
Co vidím a mohu spravovat ve OneNet samoobsluze jako administrátor?
Administrátor může ve své samoobsluze vykonávat téměř veškeré potřebné úkony a není potřeba kontaktovat linku.
Jediný případ, kdy administrátor musí kontaktovat linku je při: Stanovení dalšího administrátora, založení nové firemní peněženky.