Stěhujete se? Naše
služby se přestěhují
s vámi

PŘESTĚHUJTE SI INTERNET I VODAFONE
TELEVIZI NA NOVOU ADRESU

Vodafone internet

Stěhování služeb od Vodafonu je snadné

Přestěhujeme vše

Na novou adresu vám převedeme internet, Vodafone TV i pevnou linku.

Kamkoliv si přejete

Pokrýváme 99 % obyvatel spolehlivým internetem až do rychlosti 1 Gb/s.

Zařídíme to za vás

Nechte nám na sebe kontakt a my se o všechno postaráme.

Ověřte si dostupnost internetu

Po zadání adresy hned uvidíte, jakou rychlost internetu vám umíme nabídnout v novém domově.

Zobrazit dostupnost

Adresu i telefonní číslo vyplňujete za účelem jednorázové telefonické nabídky připravené v závislosti na dostupném technickém řešení pro vaši lokalitu. Dostupnost internetu můžete zjistit na prodejně Vodafonu nebo na naší zákaznické lince i bez zadávání čísla a adresy. Přečtěte si více o ochraně soukromí a možnostech odvolání souhlasu.

Jak probíhá stěhování internetu?

Dejte nám o převodu služeb vědět alespoň 3 týdny před plánovaným stěhováním.

Pro přestěhování služeb budeme potřebovat vaše administrátorské heslo. Více informací o hesle, případně jak ho získáte naleznete zde.

Zavoláme vám

Nechte nám tu číslo. Zavoláme vám do 24 pracovních hodin a společně vybereme nejlepší služby.

Vše nainstalujeme

Podle data stěhování naplánujeme návštěvu technika a instalaci.

Služby fungují

Po návštěvě technika můžete začít využívat své služby naplno.

Domluvíme se po telefonu

Mám internet od Vodafonu
Mám jiného dodavatele

Nechte nám na sebe kontakt,
se vším pomůžeme!

Zavoláme vám do 60 minut (mezi 8h - 19h) nebo zítra a vše vyřešíme za vás.

Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou. 
Více o ochraně soukromí.

Často kladené otázky

Co když na nové adrese nenabízíte připojení?

Pokud jste si ověřili dostupnost a nabízená rychlost vám nevyhovuje, nebo dokonce patříte do 1 % nepokrytých obyvatel České republiky, tak asi nemůžeme nic dělat. Můžeme to ale ještě probrat. Stačí nechat na sebe kontakt, my se ozveme a poradíme vám.

Budu platit stále stejně?

Výše měsíční platby za pevné připojení k internetu závisí na poskytované rychlosti. Podle možností na nové adrese si můžete vybrat rychlost, a tedy i cenu.

Navíc můžete hodně ušetřit převedením všech telekomunikačních služeb k nám. K novým tarifům například nabízíme slevu na telefon až 7 000 Kč.

Zaručíte mi stejnou kvalitu připojení?

Děláme maximum, aby naše připojení bylo vždy kvalitní. Rychlost ale záleží vždy na možnostech na vaší nové adrese. Je pravděpodobné, že při stěhování z centra Prahy do Krušných hor dojde např. ke snížení rychlosti.

Byl jsem klient exUPC, proč bych měl po stěhování zůstat u Vodafonu?

Spojením exUPC a Vodafonu vznikla nejsilnější Giga síť v České republice. Naše technické možnosti jsou unikátní, tak proč toho nevyužít? A hlavně, nemusíte nic řešit, platit pokuty nebo riskovat, že budete bez připojení.

Využívám také Vodafone TV. Co musím zařídit, pokud ji chci přestěhovat na novou adresu?

Ze všeho nejdřív je potřeba rozlišit, jaký typ Vodafone TV od nás máte. Pomůže vám s tím tato stránka.

  • Máte svůj set-top box připojený jen k internetu? V tom případě je vše jednoduché, můžete si ho vzít všude s sebou, stačí, aby na nové adrese bylo kvalitní připojení. Nemusíte nám to ani dávat vědět.
  • Jste v dostupnosti kabelové TV a set-top box máte připojený nejen k internetu, ale také koaxiálním kabelem k účastnické zásuvce? V tom případě je evidovaný na konkrétní adresu a je potřeba nám dát vědět, abychom naplánovali stěhování (pokud na nové adrese poskytujeme kabelové služby) nebo vám set-top box vyměnili.

Co musím udělat, pokud potřebuji přestěhovat Pevnou linku?

Pokud měníte adresu a převádíte si pevnou linku do nového bydliště, zůstává vám stejné telefonní číslo pouze v případě shodné geografické číselné zóny (obvykle v rámci kraje). V ostatních případech vám telefonní číslo změníme.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone