Díky 30denní záruce spokojenosti můžete snadno odstoupit od smlouvy nebo nám vrátit zakoupené zařízení.
Zboží zakoupené u nás (včetně koupě na splátky či za zvýhodněnou cenu) můžete vrátit do 30 dní od zakoupení a převzetí zásilky a my vám vrátíme uhrazenou kupní cenu.
Podmínky záruky spokojenosti na zboží
1. Záruku poskytujeme zákazníkům Vodafone (kteří u nás mají aktivní alespoň jednu službu hrazenou prostřednictvím vyúčtování) na následující zboží:
2. Zboží zakoupené u Vodafone (včetně koupě na splátky či za zvýhodněnou cenu) můžete vrátit do 30 dní od zakoupení a převzetí zásilky a my vám vrátíme uhrazenou kupní cenu. Zboží lze vrátit buď osobně v prodejně Vodafone, prostřednictvím České pošty nebo jiné zásilkové společnosti.
3. Tato záruka se nevztahuje na zboží vyvezené mimo ČR, u kterého vznikl nárok na vrácení daně dle §80 a násl. zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. IMEI* vráceného zařízení musí souhlasit s údajem uvedeným na daňovém dokladu, který jste obdrželi při koupi zařízení.
4. V případě, že budete chtít využít záruku spokojenosti, je nutné, abyste při prodeji sdělili prodejci osobní údaje (jméno, příjmení, adresu, alternativní kontakt = kontaktní telefon, e-mail, atd.) za účelem ověření, zda splňuje podmínky pro využití této nabídky. Pokud vás nebudeme moci ověřit jako zákazníka Vodafone, nebudete moci záruky spokojenosti využít.
5. Pro vrácení uhrazené ceny zboží v plné výši je nutné, abyste zařízení vrátili v neporušeném stavu – musí být plně funkční a bez poškození (např. škrábanců, vrypů, prasklého displeje nebo krytu). Zboží musí být vždy vráceno v původním balení, a to včetně veškerého příslušenství. Kdyby se například poškodil během přepravy, záruku spokojenosti by nebylo možné uplatnit. Zboží nám musí být doručeno nejpozději poslední den 30 denní lhůty.
6. Pokud chcete zboží vyměnit za jiný typ, odevzdejte nám ho v bezvadném stavu na prodejně, kde si vyberete jiné zboží. Přitom vám vrátíme rozdíl mezi uhrazenou kupní cenou původního zboží a pořizovací cenou nového zboží. Na takto vyměněné zboží již záruku spokojenosti uplatnit nelze.
7. Postup při vrácení zboží:
8. Náklady na odeslání vráceného zboží hradíte vy. Během přepravy odpovídá za zásilku výhradě přepravce, v případě ztráty nebo poškození zásilky se proto obracejte na přepravce. Doporučujeme zásilku pro případ poškození během přepravy pojistit, pojištění zásilky hradíte vy.
9. Vrácení peněz
Peníze vám vrátíme do 30 dní od přijetí zásilky s vráceným zbožím v původním balení a v neporušeném stavu.
10. Závěrečná ustanovení
Vodafone si vyhrazuje právo bránit se zneužití této služby, zejména formou jejího opakovaného využití, a v konkrétním případě využití záruky spokojenosti odmítnout (záruku neposkytnout).
Vodafone si vyhrazuje právo výše uvedené podmínky kdykoli změnit či doplnit. Aktuální a úplné znění podmínek Záruky spokojenosti je vždy uvedené na www.vodafone.cz.
Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí se tím česká společnost Vodafone Czech Republic a. s. (a její síť, produkty a služby) se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČ 25788001.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 5. 5. 2023 a nahrazují podmínky ze dne 1. 1. 2015.
Záruku na služby poskytujeme zákazníkům Vodafonu na mobilní služby hrazené prostřednictvím Vyúčtování, včetně SIM karet se závazkem.
Podmínky záruky spokojenosti na služby
1. Záruku poskytujeme zákazníkům Vodafone na mobilní služby hrazené prostřednictvím vyúčtování. Tato záruka se nevztahuje na pořízení SIM karty s předplacenými službami (předplacená karta).
2. Pokud se rozhodnete naše služby (na nové SIM kartě) hrazené prostřednictvím vyúčtování dále nevyužívat, oznamte prosím tuto skutečnost nejpozději do 30 dní od převzetí SIM karty (resp. od stažení eSIM profilu), a to telefonicky prostřednictvím linky *77. Vaše telefonní číslo bude deaktivováno (nejčastěji do 7 dnů) a může být přiděleno novému zákazníkovi. SIM kartu není třeba vracet.
3. Záruku můžete využít i v případě, že jste si SIM kartu pořídili se závazkem (smlouva o poskytování zvýhodněných služeb); neplatí však pro Rámcové smlouvy o poskytování zvýhodněných služeb. V takovém případě můžete požádat o zrušení pouze smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek a SIM kartu si ponechat a nadále využívat naše služby za standardních podmínek.
4. Tato záruka se nevztahuje se na Pevný internet, Pevnou linku ani na Vodafone TV.
5. Pokud jste v 30 denní lhůtě využili naše služby (volání, SMS, atd.) zaplatíte poměrnou část měsíčního paušálu od data aktivace do data deaktivace. To neplatí u datových tarifů, u kterých nedochází k poměrnému vyúčtování paušálu (u datového tarifu uhradíte celý měsíční paušál za každé započaté zúčtovací období).
6. Volací jistina, kterou jste složili, může být použita na úhradu plateb za využité služby. Zbývající část vám vrátíme.
7. Závěrečná ustanovení
Vodafone si vyhrazuje právo bránit se zneužití této služby, zejména formou jejího opakovaného využití, a v konkrétním případě využití záruky spokojenosti odmítnout (záruku neposkytnout).
Vodafone si vyhrazuje právo výše uvedené podmínky kdykoli změnit či doplnit. Aktuální a úplné znění podmínek Záruky spokojenosti je vždy uvedené na www.vodafone.cz.
Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí se tím česká společnost Vodafone Czech Republic a. s. (a její síť, produkty a služby) se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČ 25788001.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 5. 5. 2023 a nahrazují podmínky ze dne 1. 1. 2015.
Teď víte, že při nákupu u nás se nespálíte, co takhle dozvědět se něco o ochraně osobních údajů?