Ověřte si momentální funkčnost internetu na doma a Vodafone TV na vaší adrese.
Podívejte se, čím vším by to mohlo být, a jak postupovat.
Při potížích s pevným internetem je dobré zkusit následující triky
Restartujte modem
Vypojte ho ze zásuvky přibližně na 1 minutu. Pak ho znovu zapojte do elektřiny, zapněte a dejte mu ještě 5 minut.
Zkontrolujte kabely
Ujistěte se, že jsou všechny na svém místě a pořádně zapojené podle návodu. Mohou se totiž v čase uvolňovat.
Restartujte svůj počítač
Nebo připojte jiné zařízení. Tak zjistíte, zda je potíž v modemu (v připojení) nebo v počítači.
Připojte se přes síťový kabel
Pokud připojení funguje, může být příčinou potíží rušení vaší Wi-Fi sítě. Zkuste změnit Wi-Fi kanál.
Další podrobné informace k potížím s připojením k internetu najdete v sekci Podpora.
Připojení funguje, ale pomaleji, než byste čekali?
Připravili jsme pro vás průvodce, který shrnuje nejčastější příčiny pomalého připojení.
Možné výpadky Wi-Fi sítě a i její dosah záleží na více faktorech. Prvním z nich jsou vlastnosti vašeho obydlí (tzn. materiál zdí, typ oken, vzdálenost od modemu atd.), následuje typ využívané sítě - 2,4 GHz nebo 5 GHz, a nakonec ještě počítejte s možným rušením Wi-Fi sítí od vašich sousedů.
Jak správně Wi-Fi nastavit, a jak vlastně funguje, najdete v našem Wi-Fi průvodci.
Podrobné postupy a všechny informace najdete na stránce s návody k zařízení. Hledejte podle jména svého zařízení, které je přímo na modemu (popř. set-top boxu nebo mediaboxu).
Když je možné údržbu provést mimo špičku, vždy se o to maximálně snažíme. Některé typy prací je ale možné realizovat jen přes den, hlavně kvůli dodržení všech zásad bezpečnosti práce a s ohledem na přístupnost objektů, kde jsou technologie uloženy.
Prosíme proto o vaše pochopení a omlouváme se za případné komplikace (výpadky, poruchy), které vám v souvislosti se servisem mohou vzniknout. Věřte, že dobu případné odstávky služeb vždy zkracujeme na nutné minimum.
Vždy vám předáváme maximální množství informací, které máme k dispozici. Podívat se můžete kdykoliv na stav poruch a pokrytí naší mobilní sítě (ať už kvůli volání, mobilnímu internetu, popř. pevnému internetu přes LTE) nebo na dostupnost služeb přes pevnou kabelovou síť. Protože ale pevné připojení nabízíme i ve spolupráci s dalšími partnery, ne ke všem typům služeb máme rychle dostupné informace. Teď s našimi partnery pracujeme na nové podobě zpráv o poruchách a výpadcích, které vám pak rádi poskytneme přes naše stránky.