Objednávky zpracováváme ve všední dny od 7 do 16 hodin. O zpracování objednávky vám vždy dáme vědět e-mailem.
Pokud jste zvolili vyzvednutí v prodejně, budeme vás o zpracování objednávky informovat e-mailem i SMSkou. Vyčkejte prosím na toto potvrzení, teprve po něm si můžete svoji objednávku vyzvednout. Zboží pro vás máme rezervováno 3 celé kalendářní dny od provedení objednávky.
Pokud budeme mít ohledně objednávky nějaké nejasnosti, zavoláme vám. Nezastihneme-li vás, zkusíme to ještě dvakrát.
Pokud se s vámi ani tak nespojíme, dojde ke stornu objednávky, o kterém vás informujeme e-mailem. V případě zájmu o její obnovení se stačí ozvat na telefonní číslo uvedené ve vaší objednávce; objednávku máme archivovanou, takže vše jednoduše a rychle vyřešíme po telefonu.
Ke stornu může dojít i v některých dalších případech. Třeba když si objednáte zařízení, které bylo právě vyprodáno ve skladu, nebo pokud nesplňujete podmínky nabídky (příkladem mohou být speciální nabídky pouze pro věrné zákazníky). Pokud jste již naším zákazníkem, zkontrolujte si prosím uhrazení poslední faktury.
O stornu budete vždy informováni e-mailem. Pokud jste platili kartou, samozřejmě vám zaplacené peníze vrátíme zpět na účet, ze kterého bylo zaplaceno.
Pokud si objednávku přejete zrušit, využijte email E-Shop@vodafone.cz.
Pokud jsme vám poslali e-mail o zpracování objednávky (tzn. následný e-mail, který chodí až po e-mailu o přijetí objednávky), vaše objednávka čeká na vyzvednutí přepravní společností. Jakmile ji Česká pošta nebo kurýrní služba převezme (v pracovní dny asi v 16 hodin), přijde vám e-mailem číslo balíčku (odlišné od čísla objednávky) s možnostmi jeho sledování.
Objednávky zpracováváme do 5 pracovních dní po přijetí objednávky, ale ve výjimečných případech může dojít ke zdržení, nejčastěji nárazově z důvodu velké poptávky po určitém typu telefonu. V takových případech se snažíme posilovat kapacity, abychom vám objednávku zpracovali co nejdříve.
Vytvořte si prosím co nejdříve novou objednávku a do poznámky uveďte, že jde o opravu vaší předchozí objednávky.
Pokud jste objednávku odeslali s jinou doručovací adresou, než na které budete nakonec k zastižení, můžete si změnu adresy domluvit:
Pokud vám taková SMS přišla, je to z důvodu, že jste si objednali tarif se smlouvou nebo zařízení na splátky, a vybrali si elektronickou smlouvu.
Pomůžeme vám na emailu E-Shop@vodafone.cz. Pro snadnější vyřízení vašeho dotazu napište číslo vaší objednávky.