Pokud si objednáváte tarif se smlouvou nebo zařízení na splátky, je třeba se při převzetí prokázat platným občanským průkazem nebo pasem, a jedním dalším dokladem totožnosti (například řidičský průkaz, platební karta, ISIC, pas nebo OpenCard). Mějte prosím tyto doklady při přebírání připravené.
Teprve poté, co vám pošleme potvrzující SMS o možném vyzvednutí.
Při objednání v pracovní dny do 14:00 by měla být vaše zásilka připravena k vyzvednutí na zvolené prodejně ještě ten den. Pokud objednáte po 14:00 hodině, o víkendu nebo ve státní svátek, budete si moct zboží vyzvednout následující pracovní den.
Zboží pro vás máme rezervováno celé 3 kalendářní dny od provedení objednávky (např. objednali jste si v sobotu v 15 hodin, zboží si budete moci vyzvednout od potvrzení objednávky až do úterý). V případě nevyzvednutí bude vaše objednávka v noci z úterý na středu stornována.
Pokud vaše objednávka neobsahuje zařízení, ale pouze SIM kartu, můžete se pro zboží stavit až 7 dní po potvrzení objednávky, poté bude objednávka stornována.
Zásilku může převzít jen ten, kdo si zboží objednal.
Většinou objednávky zpracováváme do následujícího dne po přijetí objednávky, ale ve výjimečných případech může dojít ke zdržení, nejčastěji nárazově z důvodu velké poptávky po určitém typu telefonu. V takových případech se snažíme posilovat kapacity, abychom vám objednávku zpracovali co nejdříve.
Vytvořte si prosím co nejdříve novou objednávku a do poznámky uveďte, že jde o opravu vaší předchozí objednávky.
Pomůžeme vám na 800 777 777. Pro snadnější vyřízení vašeho dotazu mějte připraveno číslo vaší objednávky.