Pokud přecházíte k Vodafonu od jiného operátora, přeneseme vaše současné číslo k nám zcela zdarma.
Přenos čísla je rychlý. V naší síti můžete být už do 3 pracovních dnů.
Za přenos čísla do sítě Vodafone nic neplatíte.
Je to jednoduché, zvládnete to i z pohodlí domova.
Rádi vás u nás přivítáme i s vaším číslem, které můžete přenést od jakéhokoliv operátora v ČR, ať už u něj máte předplacenou kartu nebo paušální tarif. Pro přenos čísla budete potřebovat kód OKU nebo ČVOP, záleží na tom, který z nich máte k dispozici.
Pokud už máte přenosový kód od předchozího operátora, nic vám nebrání přenést své číslo k nám. Držte se následujících kroků a za chvíli máte hotovo:
Vyberte si v našem eShopu tarif, který vám vyhovuje.
V košíku zadejte tel. číslo, které k nám chcete převést.
Vyplňte svůj přenosový kód (OKU, ČVOP) a vyberte datum.
Vyhlížejte novou SIM, do 2 dnů ji máte ve schránce.
Nevadí. Svou objednávku můžete dokončit i bez kódu pro přenos čísla. Jednoduše ho zadáte později.
Vyberte si v našem eShopu tarif a v košíku zadejte telefonní číslo, které k nám chcete přenést.
Vyberte možnost „ještě neznám kód pro přenos“ a zvolte datum přenosu čísla (ten proběhne v nočních hodinách).
Až kód OKU nebo ČVOP získáte, jednoduše ho zadáte na této stránce. Odkaz vám pošleme e-mailem.
Do 2 dnů vám poštou pošleme novou SIM. Hned jak budeme mít váš kód, číslo převedeme.
Zavoláme vám do 60 minut (mezi 8h - 20h) nebo zítra a vše vyřešíme za vás.
Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že Vás můžeme kontaktovat s obchodními nabídkami.
Více o ochraně soukromí
OKU získáte automaticky (například v samoobsluze nebo na faktuře) a váš operátor je povinen vám ho na požádání sdělit, pokud ho neznáte nebo nemůžete dohledat. Tento kód je platný po celou dobu trvání vaší smlouvy u stávajícího operátora.
ČVOP vám stávající operátor sdělí na požádání, jakmile s ním vypořádáte všechny závazky. Jeho platnost je 60 dní od jeho vystavení.
OKU je zkratka pro Ověřovací kód účastníka v podobě 14místného čísla. Spolu s telefonním číslem je ověřovací kód účastníka jediný identifikační údaj potřebný při přenosu čísla mezi operátory. Právě z tohoto důvodu vám doporučujeme svůj OKU pečlivě uschovat, veřejně nešířit a nikomu nesdělovat.
ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele) je 14místný autorizační kód, který nám říká, že vaše telefonní číslo může odejít od stávajícího poskytovatele mobilních služeb - 1. až 3. číslice je kód pro původního poskytovatele. 4. až 7. číslice označuje první možné datum přenosu vašeho telefonního čísla ve formátu MM.DD.
Ano, svou objednávku můžete dokončit i v případě, že přenosový kód ještě nemáte. Až jej získáte, zadejte ho na této stránce. Odkaz vám pošleme i mailem.
Mezitím vám pošleme SIM kartu, která začne fungovat až ve chvíli, kdy k přenosu čísla dojde. Do té doby vám služby samozřejmě účtovat nebudeme.
Přenos čísla je rychlý. Své číslo u nás můžete mít už do 3 pracovních dnů. O průběhu přenosu vás budeme informovat SMS zprávami, takže vždy budete mít o všem přehled.
Přenos čísla provádíme tak, aby vás co nejméně omezil. Proto probíhá v nočních hodinách mezi půlnocí a šestou ranní. Dopad na používání vašeho telefonu je tak minimální.
V den přenosu vyměníte svou starou SIM kartu za tu, kterou jste od dostali od nás. Stará SIMka vám zároveň přestane fungovat.
Ano, v takovém případě máte nárok na náhradu.
V případě, že vám přeneseme číslo se zpožděním, nebo dojde-li ke zneužití přenosu v důsledku porušení naší povinnosti, můžete požádat o paušální náhradu stanovenou vyhláškou č. 529/2021 Sb., přičemž aktuálně máte tyto nároky: