Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Přenos čísla od jiného operátora

Pokud přecházíte k Vodafonu od jiného operátora, přeneseme vaše současné číslo k nám zcela zdarma.

Přenos čísla je rychlý. V naší síti můžete být už do 3 pracovních dnů.

Za přenos čísla do sítě Vodafone nic neplatíte.

Je to jednoduché, zvládnete to i z pohodlí domova.

Chci přenést číslo k Vodafonu

Rádi vás u nás přivítáme i s vaším číslem, které můžete přenést od jakéhokoliv operátora v ČR, ať už u něj máte předplacenou kartu nebo paušální tarif. Pro přenos čísla budete potřebovat kód OKU nebo ČVOP, záleží na tom, který z nich máte k dispozici.

Podívejte se, jak postupovat, když přenosový kód máte a jak, když ještě ne:

Mám přenosový kód

Mám přenosový kód

Pokud už máte přenosový kód od předchozího operátora, nic vám nebrání přenést své číslo k nám. Držte se následujících kroků a za chvíli máte hotovo:

Vyberte si v našem eShopu tarif, který vám vyhovuje.

V košíku zadejte tel. číslo, které k nám chcete převést.

Vyplňte svůj přenosový kód (OKU, ČVOP) a vyberte datum.

Vyhlížejte novou SIM, do 2 dnů ji máte ve schránce.

Vybrat tarif

Zatím nemám přenosový kód

Zatím nemám přenosový kód

Nevadí. Svou objednávku můžete dokončit i bez kódu pro přenos čísla. Jednoduše ho zadáte později.

Vyberte si v našem eShopu tarif a v košíku zadejte telefonní číslo, které k nám chcete přenést.

Vyberte možnost „ještě neznám kód pro přenos“ a zvolte datum přenosu čísla (ten proběhne v nočních hodinách).

Až kód OKU nebo ČVOP získáte, jednoduše ho zadáte na této stránce. Odkaz vám pošleme e-mailem.

Do 2 dnů vám poštou pošleme novou SIM. Hned jak budeme mít váš kód, číslo převedeme.

Vybrat tarif

S přenosem čísla vám rádi pomůžeme

Zavoláme vám do 60 minut (mezi 8h - 20h) nebo zítra a vše vyřešíme za vás.

Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že Vás můžeme kontaktovat s obchodními nabídkami.
Více o ochraně soukromí

Často kladené otázky

Jak přenosový kód získám?

OKU získáte automaticky (například v samoobsluze nebo na faktuře) a váš operátor je povinen vám ho na požádání sdělit, pokud ho neznáte nebo nemůžete dohledat. Tento kód je platný po celou dobu trvání vaší smlouvy u stávajícího operátora.

ČVOP vám stávající operátor sdělí na požádání, jakmile s ním vypořádáte všechny závazky. Jeho platnost je 60 dní od jeho vystavení.

Co znamená OKU?

OKU je zkratka pro Ověřovací kód účastníka v podobě 14místného čísla. Spolu s telefonním číslem je ověřovací kód účastníka jediný identifikační údaj potřebný při přenosu čísla mezi operátory. Právě z tohoto důvodu vám doporučujeme svůj OKU pečlivě uschovat, veřejně nešířit a nikomu nesdělovat.

Co znamená ČVOP?

ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele) je 14místný autorizační kód, který nám říká, že vaše telefonní číslo může odejít od stávajícího poskytovatele mobilních služeb - 1. až 3. číslice je kód pro původního poskytovatele. 4. až 7. číslice označuje první možné datum přenosu vašeho telefonního čísla ve formátu MM.DD.

Ještě nemám přenosový kód, můžu i přesto objednávku dokončit?

Ano, svou objednávku můžete dokončit i v případě, že přenosový kód ještě nemáte. Až jej získáte, zadejte ho na této stránce. Odkaz vám pošleme i mailem.

Mezitím vám pošleme SIM kartu, která začne fungovat až ve chvíli, kdy k přenosu čísla dojde. Do té doby vám služby samozřejmě účtovat nebudeme.

Jak dlouho přenos čísla trvá?

Přenos čísla je rychlý. Své číslo u nás můžete mít už do 3 pracovních dnů. O průběhu přenosu vás budeme informovat SMS zprávami, takže vždy budete mít o všem přehled.

Budou mi během přenosu čísla fungovat všechny služby?

Přenos čísla provádíme tak, aby vás co nejméně omezil. Proto probíhá v nočních hodinách mezi půlnocí a šestou ranní. Dopad na používání vašeho telefonu je tak minimální.

Co musím udělat v den přenosu čísla?

V den přenosu vyměníte svou starou SIM kartu za tu, kterou jste od dostali od nás. Stará SIMka vám zároveň přestane fungovat.

Mohu dostat náhradu, pokud se přenos čísla zpozdí, nebo je zneužit?

Ano, v takovém případě máte nárok na náhradu.

V případě, že vám přeneseme číslo se zpožděním, nebo dojde-li ke zneužití přenosu v důsledku porušení naší povinnosti, můžete požádat o paušální náhradu stanovenou vyhláškou č. 529/2021 Sb., přičemž aktuálně máte tyto nároky:

  • V případě zpoždění přenosu čísla máte nárok na 200 Kč za každý započatý den prodlení (počínaje šestým dnem trvání prodlení náleží zákazníkovi za každý započatý den prodlení paušální náhrada ve výši 400 Kč). Je-li současně převáděno více čísel jednoho účastníka a dojde-li k prodlení u více než deseti čísel, činí výše paušální náhrady za jedenácté a každé další číslo polovinu uvedené sazby.
  • V případě zneužití přenosu čísla máte nárok na 600 Kč za každý započatý den, po který trvá stav způsobený zneužitím přenosu čísla.
  • V případě nedodržení termínu opravy a instalace máte nárok na 200 Kč za každý započatý den prodlení (počínaje šestým dnem trvání prodlení náleží účastníkovi za každý započatý den prodlení náhrada ve výši 400 Kč).