Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Možnosti doručení

Je to jednoduché. Doručení je ve většině případů zdarma. 80 Kč zaplatíte jen v případě, že si objednáte samotné příslušenství v hodnotě nižší než 1000 Kč.

Česká pošta (zdarma)

Obvyklá doba doručení zásilky je do 3 pracovních dnů.

Více o doručení


Kurýrní služba 

Obvyklá doba doručení kurýrní službou je do 3 pracovních dnů. U televizorů Sony do 5 pracovních dnů. 

Více o doručení

Vyzvednutí v prodejně (zdarma) 

Při objednání v pracovní dny do 14:00 bude vaše zásilka připravena v prodejně k vyzvednutí ještě ten den odpoledne.

Více o vyzvednutí

Česká pošta

Doprava Českou poštou je zdarma.

Po přijetí objednávky od nás dostanete email s informací o jejím zpracování a Česká pošta vám následně pošle SMS s číslem zásilky a předpokládaným datem doručení.

Protože posíláme Balík do ruky, přinese vám ho poštovní doručovatel až domů. Pokud vás nezastihne, počká na vás zásilka 7 kalendářních dní na vaší pobočce České pošty.

Jakmile budete znát číslo zásilky, můžete sledovat stav doručení online na www.cpost.cz.

Sledovat zásilku

Kurýrní služba

Doprava kurýrní službou je zdarma.

Pokud si vyberete kurýrní službu PJ Expedis dostanete od nás email s informací o zpracování objednávky a den před doručením i ráno v den D dostanete SMS s časovým rozsahem příjezdu a kontaktem přímo na kurýra. Díky tomu je možné se na změně času nebo dalších detailech domluvit přímo s řidičem.

Pokud se vás přeci jen nepodaří zastihnout, uloží kurýrní společnost váš balíček na 5 pracovních dní ve svém skladu. Během této doby můžete na infolince + 420 234 253 500 nebo e-mailu dispecink@expedis.cz dojednat další možné předání zásilky.

Po obdržení SMS můžete také sledovat stav doručení na https://www.expedis.cz/?p=tracking.

Sledovat zásilku

Osobní vyzvednutí v prodejně

Prodejnu, na které si budete zboží vyzvedávat, si zvolíte ze seznamu v posledním kroku objednávky. U telefonů, tabletů a modemů je možné si zboží vyzvednout jen v prodejně, kde je aktuálně skladem (seznam dostupných prodejen je uveden v detailu vybraného zařízení a dále v objednávce při volbě dopravy).

Při objednání v pracovní dny do 14:00 bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí na zvolené prodejně ještě ten den (pokud objednáte po 14:00 hodině, o víkendu nebo ve státní svátek, budete si moct zboží vyzvednout v následující pracovní den). Vždy prosím počkejte, až vám pošleme potvrzující SMS o možném vyzvednutí. S sebou si nezapomeňte vzít občanský průkaz a druhý doklad totožnosti - a je to.

Zboží pro vás máme rezervováno celé 3 kalendářní dny od provedení objednávky (např. objednali jste si v sobotu v 15 hodin, zboží si budete moci vyzvednout od potvrzení objednávky až do úterý).

Seznam prodejen

Pomůžeme vám s nákupem

Zavoláme vám do 60 minut (mezi 8h - 20h) nebo zítra a vše vyřešíme za vás.

Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že Vás můžeme kontaktovat s obchodními nabídkami.
Více o ochraně soukromí

Dotazy před objednáním

Řešíte některý z následujících problémů?

V objednávce nelze vybrat vyzvednutí v prodejně.

  • Tato situace může nastat, pokud zvolený telefon, tablet nebo modem není skladem k vyzvednutí v žádné z prodejen.
  • Vyzvednutí v prodejně také není možné u některých typů přeplacených karet.

V objednávce nelze vybrat doručení kurýrem nebo Českou poštou.

  • Doručení kurýrní společností není možné, pokud si objednáváte telefon bez tarifu a bez splátek, nebo přeplacenou kartu.
  • Dopravu Českou poštou ani kurýrem není možné zvolit v případě, že máte jinou než českou státní příslušnost. V takovém případě je možné si zboží vyzvednout pouze v prodejně.

Může za mě převzít zásilku někdo jiný?

Zásilku může převzít jen ten, kdo si zboží objednal.

Můžu si zásilku nechat poslat do zahraničí?

Doručování mimo ČR bohužel není možné ani poštou, ani kurýrem.

Přenáším své číslo od jiného operátora a nevím, jak postupovat

Pokud si u nás v eShopu objednáváte paušální tarif, přeneseme vám vaše současné číslo od jakéhokoli operátora. Postup je jednoduchý:

  1. Vyberte si tarif.
  2. V košíku zadejte telefonní číslo, které chcete přenést.
  3. Pokud již máte ČVOP (číslo výpovědi, které získáte od opouštěného operátora), tak ho zadejte a zvolte si datum přenosu.

Objednávku můžete dokončit i bez ČVOP a zadat jej (spolu s požadovaným datem přenosu do naší sítě) později přes webovou stránku, kterou vám pošleme v e-mailu s potvrzením objednávky.

V případě, že si u Vodafonu chcete pořídit předplacenou kartu a zároveň si ponechat své číslo, obraťte se prosím na kteroukoli z našich prodejen. V eShopu přenos čísla na předplacenou kartu bohužel není možné provést.

Více o přenosu čísla naleznete v Centru péče

Pomohly vám informace na této stránce?