Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Doručení na adresu

Dopravu u nás máte vždy zdarma a děláme vše proto, abychom objednávku k vašim dveřím doručili do 3 pracovních dní.

Balík do ruky Českou poštou

O průběhu doručování

Kurýrní služba

O průběhu doručování

Zásilku musí převzít ten, kdo si ji objednal.

Česká pošta

Doprava Českou poštou je zdarma.

Po přijetí objednávky od nás dostanete email s informací o jejím zpracování a Česká pošta vám následně pošle SMS s číslem zásilky a předpokládaným datem doručení.

Protože posíláme Balík do ruky, přinese vám ho poštovní doručovatel až domů. Pokud vás nezastihne, počká na vás zásilka 7 kalendářních dní na vaší pobočce České pošty.

Jakmile budete znát číslo zásilky, můžete sledovat stav doručení online na www.cpost.cz.

Sledovat zásilku

Kurýrní služba

Doprava kurýrní službou je zdarma.

Pokud si vyberete kurýrní službu PJ Expedis dostanete od nás email s informací o zpracování objednávky a den před doručením i ráno v den D dostanete SMS s časovým rozsahem příjezdu a kontaktem přímo na kurýra. Díky tomu je možné se na změně času nebo dalších detailech domluvit přímo s řidičem.

Pokud se vás přeci jen nepodaří zastihnout, uloží kurýrní společnost váš balíček na 5 pracovních dní ve svém skladu. Během této doby můžete na infolince + 420 234 253 500 nebo e-mailu dispecink@expedis.cz dojednat další možné předání zásilky.

Po obdržení SMS můžete také sledovat stav doručení na https://www.expedis.cz/?p=tracking.

Sledovat zásilku

Dotazy k vaší objednávce

Můžu změnit adresu pro doručení?

Pokud jste objednávku odeslali s jinou doručovací adresou, než na které budete nakonec k zastižení, můžete si změnu adresy domluvit:

  • S kurýrem: Pokud jste si zvolili doručení kurýrem, obraťte se přímo na telefonní číslo kurýra, které jste dostali v SMS.
  • S Českou poštou: Pokud jste již dostali zprávu s číslem zásilky, můžete rpovést změnu na této stránce České pošty.
  • S námi: Kontaktujte nás v případě, že jste ještě nedostali e-mail s číslem balíčku, a to na čísle 800 777 777. Pokud již číslo balíčku máte, změnu lze vyřídit jen u České pošty nebo kurýra. 

Jak zjistím stav své objednávky?

  • O přijetí a zpracování objednávky vás informujeme e-mailem.
  • V případě doručení kurýrem nebo Českou poštou vám následně po e-mailu informujícím o zpracování objednávky bude doručena zpráva s číslem zásilky. Jakmile budete číslo mít, můžete zásilku sledovat přímo na webových stránkách kurýra nebo u České pošty.

Přišel mi e-mail o zpracování objednávky, ale zásilka mi domů stále nedorazila

Pokud jsme vám poslali e-mail o zpracování objednávky (tzn. následný e-mail, který chodí až po e-mailu o přijetí objednávky), vaše objednávka čeká na vyzvednutí přepravní společností. Jakmile ji Česká pošta nebo kurýrní služba převezme (v pracovní dny asi v 16 hodin), zašle vám dopravce zprávu s číslem zásilky pro její sledování.

Proč mi ještě nepřišel e-mail o zpracování objednávky?

Většinou objednávky zpracováváme do následujícího dne po přijetí objednávky, ale ve výjimečných případech může dojít ke zdržení, nejčastěji nárazově z důvodu velké poptávky po určitém typu telefonu. V takových případech se snažíme posilovat kapacity, abychom vám objednávku zpracovali co nejdříve.

Může za mě převzít zásilku někdo jiný?

Zásilku může převzít jen ten, kdo si zboží objednal.

Řeším jiný problém

Pomůžeme vám na 800 777 777. Pro snadnější vyřízení vašeho dotazu mějte připraveno číslo vaší objednávky.

Pomohly vám informace na této stránce?