Jsme rádi, že vám můžeme představit nový Wholesale Zákaznický portál, který vám nabídne lepší přehled a kontrolu nad velkoobchodními službami, které od nás odebíráte.
Co od nového Zákaznického portálu očekávat?
Portál je navržen tak, aby vám usnadnil správu a řízení vašeho zákaznického účtu. Mezi jeho hlavní funkce patří:
Vše na jednom místě:
Máte přehled o všech vystavených fakturách a platbách. K dispozici jsou podrobné přehledy plateb i možnost tisku nebo stažení faktur přímo z portálu.
Technická evidence služeb:
Získáte přístup k detailním informacím o poskytovaných službách včetně parametrů připojení nebo evidence jednotlivých portů.
Grafy a statistiky:
Díky grafům a statistikám můžete sledovat výkon a využití služeb, a to přímo na jednotlivých portech. Budete tak lépe rozumět tomu, jak naše služby odpovídají vašim potřebám.
Těšíme se, že vám nový Zákaznický portál zpříjemní interakci s našimi službami. Kontaktujte prosím svého obchodního zástupce a ten vám rád sdělí vše potřebné pro první přihlášení. Naleznete jej v tomto odkazu, nebo přímo na webových stránkách Velkoobchodu pod tlačítkem Samoobsluha – OneNet v pravém horním rohu.
Rovněž jsme vás chtěli upozornit, že ukončujeme zákaznický přístup do systému TIS – Technický informační systém.