Novinky z Velkoobchodu 19. 3. 2025
Nová možnost zadání zákaznického požadavku přes Velkoobchodní zákaznický portál.
Vodafone přichází s novinkou, která vám ušetří čas – možnost zadat zákaznický požadavek přes Velkoobchodní zákaznický portál.
19. března 2025
Kybernetické útoky není radno brát na lehkou váhu. A zrovna DDoS stále patří mezi ty nejpoužívanější. Vodafone proto představuje bezpečností portál ARBOR, který vám nejen poskytne kompletní přehled, ale umožňuje i snadné nastavení reportů. Prostě parťák do nepohody.
V čem vám ARBOR pomůže?
V první řadě poskytne detailní informace o útocích na vaše IP adresy. Včetně DDoS útoků. Současně máte vždy přehled o stavu a výkonu svých nastavení a ochrany služeb. Pěkně na jednom místě a v reálném čase. A pokud jste zatížení na reporty, přizpůsobíte si je pěkně podle svých potřeb. Jednoduché rozhraní už je pak pomyslnou třešničkou na dortu.
Co je DDoS útok?
Jednoduše řečeno jde o zahlcení vaší stránky tak, aby došlo k jejímu znepřístupnění. Útočník se snaží web zatížit tak velkým množstvím požadavků, že dojde k výpadku. I v dnešní době jde o jednu z nejčastějších kybernetických hrozeb, která může způsobit velké finanční ztráty. A to ani nemluvíme o vnímání firmy ze strany zákazníka.
Jak funguje DDoS ochrana od Vodafonu?
V reálném čase detekuje a zmírňuje DDoS útoky. Pomocí algoritmů a analýzy síťového provozu systém blokuje škodlivé aktivity. A to bez vlivu na legitimní uživatele. Co tak získáte?
Jak získat portál ARBOR?
Stačí kontaktovat svého obchodního zástupce, kterým vám s aktivací účtu pomůže.
Novinky z Velkoobchodu 19. 3. 2025
Vodafone přichází s novinkou, která vám ušetří čas – možnost zadat zákaznický požadavek přes Velkoobchodní zákaznický portál.