Vodafone přichází s novinkou, která vám ušetří čas – možnost zadat zákaznický požadavek přes Velkoobchodní zákaznický portál.
Stačí pár kliknutí a váš požadavek se automaticky založí a pošle odborníkům na našem Dohledovém centru určeným pro Velkoobchodní zákazníky. Stačí pouze vybrat v menu službu anebo adresu, kde se vaše služba nachází a založit na ni zákaznický ticket.
Automatizace je klíčem k rychlému a přesnému řešení vašich problémů. Každý požadavek je okamžitě přiřazen řešiteli – specialistovi dohledového centra, takže se nemusíte bát, že by se váš problém ztratil v digitálním vesmíru. Každý problém je tak řešen co nejrychleji a nejefektivněji. A co víc, můžete sledovat stav svého požadavku v reálném čase. Takže se pohodlně usaďte, zadejte svůj požadavek a nechte odborníky, aby se o vše postarali.
Pokud jste náš zákazník a stále nemáte přístup do našeho Wholesale zákaznického portálu, prosím, kontaktujte svého obchodního zástupce.