Digitální dovednosti 21. 3. 2025
Jak si získat a udržet spokojené zákazníky? Měřte jejich zkušenost
Měření zákaznické zkušenosti (anglicky Customer Experience, zkráceně CX) je zcela zásadní pro každou firmu – díky tomu...
Poradenský portál pro malé a střední firmy
Digitální dovednosti 21. 3. 2025
Měření zákaznické zkušenosti (anglicky Customer Experience, zkráceně CX) je zcela zásadní pro každou firmu – díky tomu...
Digitální kancelář 26. 2. 2025
Virtuální kanceláře se stávají zajímavým řešením pro firmy, které hledají efektivní a úsporné způsoby, jak vést svůj byznys....
Kontinuita podnikání 23. 1. 2025
Existuje řada firem, které se prohlašují za udržitelné, ale ve skutečnosti nejsou. Takovéto praktice se říká...
Digitální bezpečnost 12. 12. 2024
Podle výroční zprávy Data Breach Investigation Report od společnosti Verizon je bezmála 80 % úniků dat způsobeno chybou...
Digitální bezpečnost 6. 12. 2024
Česká asociace umělé inteligence uvádí, že až 40 % zaměstnanců nedokáže rozpoznat deepfake. Přibližně...
Digitální dovednosti 21. 11. 2024
Psaní blogu může firmě pomoci se zvýšením návštěvnosti webových stránek i posílením důvěryhodnosti v očích...
Digitální dovednosti 25. 10. 2024
Threads a X (dříve Twitter). Dvě sociální sítě, které nabízejí podobnou službu, ale přesto jsou odlišné. Jaké jsou mezi...
Digitální bezpečnost 24. 9. 2024
S postupnou digitalizací a automatizací organizací pomocí informačních technologií rostou i nároky...
Digitální dovednosti 11. 9. 2024
Firmy mají tendenci přeceňovat své síly v otázce důvěryhodnosti – zákazníci jim často důvěřují výrazně méně, než...
Digitální bezpečnost 22. 8. 2024
Počet kyberútoků roste jako hub po dešti. Jednou z hrozeb, se kterou se podnikatelé setkávají poměrně často, jsou...