29. března 2020
Aktivity Vodafonu v jarní vlně koronaviru
Během jarní vlny koronaviru jsme připravili praktická řešení nejen pro naše zákazníky.
Na úplném začátku jsme poskytli služby zdarma těm, kteří zůstali v karanténě v Itálii. Díky Nadaci Vodafone jsme Armádě spásy darovali 150 powerbank pro její klienty, především bezdomovce, kteří díky uzavření azylových domů zůstali zcela bez zázemí. Informaci o nové aplikaci Bright Sky pro oběti domácího násilí jsme mezi lidi v době lockdownu dostali pomocí pošťáků nebo doručovacích služeb, které vozí nákupy až domů. Připravili jsme nabídku pro malé živnostníky a firmy, abychom jim pomohli zůstat v kontaktu se zákazníky. Odstartovali jsme Vodafone TV. Všem, co zůstali ze dne na den doma, jsme rozšířili nabídku TV kanálů pro zábavu i vzdělávání. A i když byly zavřené obchody, dokázali jsme opravené mobily dostat zpět k zákazníkům. Vytvořili jsme také systém na sledování kontaktů osob s potvrzenou nákazou COVID-19, abychom pomohli identifikovat další potenciální nakažené (samozřejmě v souladu GDPR). Přes mobilní aplikaci Záchranka jsme zase ve spolupráci s Ministerstvem zdravotnictví rychle informovali uživatele o všem důležitém.