Vodafone představil novou kolekci firemních uniforem pro zaměstnance na prodejnách. Pochází z trvale udržitelné výroby a pyšní se známkou FAIRTRADE.
Známka FAIRTRADE na výrobku znamená, že lidé, kteří se podíleli na jeho výrobě nebo na produkci surovin potřebných pro jeho výrobu, dostali za svou práci spravedlivou odměnu, která jim umožní důstojné životní podmínky. „Pro nás ve Vodafonu je důležité nejen to, jaký dopad má naše činnost na životní prostředí, ale dbáme také na sociální aspekty. Certifikace Fairtrade znamená, že při pěstování bavlny pro naše oblečení platil zákaz dětské práce a že pěstitelé dostali za práci spravedlivě zaplaceno,“ říká Zuzana Holá, ředitelka komunikace a udržitelnosti Vodafonu. A doplňuje: „Snažíme se budovat spravedlivé podmínky pro všechny, ať už se jedná o mladé lidi, seniory, nebo lidi se zdravotním či jiným znevýhodněním. Je logické, že to samé chceme zajistit i pro výrobce našeho firemního oblečení.“
„Vážíme si toho, že český Vodafone jde příkladem a cestou udržitelné spotřeby a že pro novou kolekci zvolil právě certifikovanou fairtradovou bavlnu. Právě tato obchodní rozhodnutí, vedle našeho každodenního nákupního chování, mají sílu přispět k pozitivní změně a ke spravedlivějším podmínkám ve světě. Jde o jasný vzkaz všem jejím zákazníkům, ale i veřejnosti," říká Lubomír Kadaně, ředitel neziskové organizace Fairtrade Česko a Slovensko.
Více informací naleznete ZDE.