Jak funguje dvoufázové ověření pro přihlášení do Můj Vodafone?

Abychom ještě více ochránili vaše údaje a informace, zavedli jsme pro přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone další bezpečnostní prvek, a to dvoufázové ověření. 

  • Na nový způsob přihlášení přejdou všichni zákazníci Vodafonu při novém přihlášení do Můj Vodafone. 
  • Pro přihlášení budete kromě svého e-mailu a hesla potřebovat ještě ověřovací kód, který vám pošleme SMSkou na telefonní číslo, které si pro tento účel nastavíte.  

Jste stávajícím zákazníkem Vodafonu a ještě jste si nový způsob přihlášení do Můj Vodafone nenastavili? Připravili jsme pro vás návod krok za krokem včetně videonávodu.

Kdy budu ověřovací kód pro přihlášení zadávat? 

  • Můj Vodafone na webu – ověřovací kód vám na telefonní číslo pošleme po správném zadání e-mailu a hesla při každém přihlášení. Teprve po zadání ověřovacího kódu z SMS se do samoobsluhy přihlásíte. 
  • Aplikace Můj Vodafone – při přihlášení do aplikace vám dočasně stačí e-mail a heslo (bez nutnosti zadávat kód z SMS). V aplikaci také nadále můžete používat biometrické přihlášení (otisk prstu / obličeje). Dvoufázové ověřování bude podporovat nová aplikace Můj Vodafone, kterou pro vás chystáme. I v této chystané verzi aplikace budete moct využít biometrické přihlášení, takže kompletní přihlašovací údaje nebudete muset zadávat tak často.

 Mohlo by se vám hodit: 

Své telefonní číslo jsem už použil pro příjem kódu pro jiný e-mail, proč ho nemůžu použít znovu?

Telefonní číslo pro příjem potvrzovacích kódů můžete mít zaregistrované jen k jednomu přihlašovacímu e-mailu. Pokud však chcete mít přístup k více zákaznickým účtům, stačí vám pouze jedno e-mailové přihlášení, vyberte si podle své situace:

Můžu pro dvoufázové ověření používat také jiné metody než SMS kódy?

V tuto chvíli podporujeme pouze ověření pomocí SMS kódu. V budoucnu však chceme přijít i s dalšími možnostmi pro potvrzení přihlášení.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone