Navyšujeme ceny, abychom zachovali kvalitu služeb
Současná ekonomická situace má zásadní dopad i na naši činnost. Stejně jako ostatní firmy hledáme cesty, jak hospodařit co nejefektivněji. Díky tomu se nám rostoucí provozní náklady doposud dařilo kompenzovat a co nejvíce zmírnit dopad na naše zákazníky.
Nechceme ale, aby jakákoliv úsporná opatření šla na úkor kvality a dostupnosti služeb, na jejichž vysoké úrovni si zakládáme, a investic do modernizace sítě, bez kterých by kvalita poskytovaných služeb byla neudržitelná. Proto navyšujeme základní ceny paušálních mobilních služeb.
Často kladené otázky
Proč se vám zvyšují náklady?
Kterých služeb se změna ceny týká a jak zjistím, kolik budu platit?
Týkají se mě změny, když mám OneNet?
Platím inkasem či prostřednictvím SIPO, co bych měl dělat?
Využívám službu FlexiStrop. Jak se změna týká mě?
Co když se změnou ceny nesouhlasím?
Více informací
Pokusili jsme se zodpovědět všechny otázky, které byste ke změně ceníku mohli mít. Kolik budete po změně ceníku platit, najdete po přihlášení do Můj Vodafone v sekci Vyúčtování. Kdyby vám přesto nebylo cokoliv jasné, do formuláře níže můžete zadat své telefonní číslo. Jakmile to bude možné, ozveme se vám.
Máte dotaz ohledně změn?
Dejte nám číslo. Zavoláme vám.
Vše vám ochotně vysvětlíme