Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Podmínky služby Vodafone „Internet v autě“

Podmínky pro poskytování služby  „Internet v autě“ („Služba“) společnosti Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČO: 25788001, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B 6064 (dále jen „Vodafone“)

SOUHRNNÝ DOKUMENT O SMLOUVĚ

  • Toto shrnutí smlouvy obsahuje hlavní prvky této nabídky služeb, jak to vyžaduje právo EU.
  • Pomáhá při porovnávání nabídek služeb
  • Kompletní informace o službě jsou uvedeny v dalších dokumentech
  • Veškeré odkazy na „Vodafone", „nás", „my" a „naše" jsou odkazy na Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem Náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČO: 257 88 001 v České republice („Území")

1. Služba a vybavení

  • Hlavní charakteristiky: Služba umožňuje řidičům a cestujícím využívat internetové připojení poskytované prostřednictvím SIM karty Vodafone vložené do vašeho vozidla.  Přístup k ní je možný prostřednictvím hotspotu Wi-Fi ve vozidle nebo (v závislosti na modelu vozidla) prostřednictvím dalších internetových služeb zabudovaných v systému palubního počítače vozidla.
  • Vybavení: Abyste mohli službu využívat, musí být váš vůz vybaven vhodným hardwarem, který není součástí této smlouvy a za který odpovídá výrobce vozu.  V rámci této služby není poskytováno žádné vybavení.
  • Plán/nabídka: Využívání Služby začíná zakoupením datového balíčku, který bude připsán na váš účet.  Používáním Služby se váš datový balíček odpovídajícím způsobem snižuje. Službu můžete využívat na Území. Službu můžete používat i mimo Území (roaming), ale její používání se řídí zásadami spravedlivého používání roamingu IITC společnosti Vodafone, které jsou podrobně popsány v příslušných podmínkách.

Pokud své vozidlo prodáte, můžete svůj účet a datové balíčky k němu registrované nadále používat prostřednictvím SIM karty nainstalované v jiném vozidle stejné značky, vybaveném kompatibilním hardwarem a softwarem. Pokud nebudete mít přístup ke svému účtu prostřednictvím kompatibilního vozidla, platnost všech datových balíčků k němu registrovaných vyprší.  Vodafone vám peníze za nevyužitý datový balíček nevrátí.

2. Rychlost internetových služeb a opravné prostředky

Vzhledem k povaze mobilní technologie nemůže Vodafone přesně odhadnout rychlost stahování a nahrávání, pokrytí nebo rychlost připojení (společně dále jen „kvalita sítě"), protože se mohou lišit v důsledku faktorů, jako je pokrytí sítě a síla signálu (které jsou ovlivněny okolnostmi, jako je zeměpisná poloha, povětrnostní podmínky a překážky v síti).

V případě, že nejste spokojeni s kvalitou sítě a uplynula 14denní lhůta pro zrušení, můžete jednoduše přestat využívat Službu po vypršení platnosti vašeho datového balíčku a/nebo zrušit automatické dobíjení prostřednictvím Portálu. Pokud jste podali stížnost a naše oddělení podpory problém nevyřešilo do osmi (8) týdnů od oznámení vaší stížnosti, můžete se obrátit na nezávislou službu alternativního řešení sporů poskytovanou službou ombudsmana na daném území.

Pro vyloučení pochybností uvádíme, že neodpovídáme za vámi utrpěnou ztrátu nebo škodu, která je předvídatelným důsledkem toho, že jsme porušili smlouvu nebo jsme nedodrželi přiměřenou péči, zejména neodpovídáme za žádné problémy týkající se kvality sítě, které vzniknou v důsledku:

  • přerušení Služby za účelem aktualizace, úpravy, údržby nebo jiných prací na Síti a/nebo Službě;
  • pozastavení Služby z důvodu, který je mimo naši přiměřenou kontrolu; nebo
  • vašeho přístupu k zahraničním sítím (prostřednictvím „roamingu"), které mohou mít omezenou kvalitu a pokrytí.

3. Cena a trvání:

Cena a doba trvání Služby závisí na datovém balíčku, který si vyberete na portálu IITC.

V případě potřeby si můžete zobrazit podrobnosti o svém bezplatném zkušebním datovém balíčku po přihlášení ke svému účtu na https://internetinthecar.vodafone.com/login.

Po úplném vyčerpání bezplatného zkušebního datového balíčku již vaše služba nebude dostupná. Chcete-li službu nadále používat, můžete si ji dobít zakoupením datových balíčků níže.

Měsíční datový balíček 500 MB

Balíček vyprší po využití balíčku dat nebo po 2 měsících, podle toho, co nastane dříve.

Cena: 99/79 Kč (jednorázový nákup/automatické dobíjení)

Měsíční datový balíček 5 GB

Balíček vyprší po využití balíčku dat nebo po 2 měsících, podle toho, co nastane dříve.

Cena: 399/349 Kč (jednorázový nákup/automatické dobíjení)

Měsíční datový balíček 20 GB

Balíček vyprší po využití balíčku dat nebo po 2 měsících, podle toho, co nastane dříve.

Cena: 649/599 Kč (jednorázový nákup/automatické dobíjení)

Měsíční datový balíček 30 GB

Balíček vyprší po využití balíčku dat nebo po 2 měsících, podle toho, co nastane dříve.

Cena: 699/649 Kč (jednorázový nákup/automatické dobíjení)

Pokud jste pro tento datový balíček aktivovali automatické dobíjení. To znamená, že předautorizujete nákup stejného datového balíčku, jakmile vyprší jeho platnost. Poplatky vám budou účtovány pomocí stejných platebních údajů, které jste uvedli při zadávání objednávky. Funkci automatického doplňování lze kdykoli deaktivovat na stránce vašeho účtu.

4. Doba trvání, prodloužení a ukončení

Doba trvání smlouvy: Platnost / doba trvání balíčku závisí na zvoleném balíčku, jak je uvedeno výše. Doba platnosti začíná běžet v okamžiku, kdy je datový balíček zaregistrován na vašem účtu a datový příděl je zpřístupněn k využití.

Podmínky ukončení: Smlouvu můžete ukončit z jakéhokoli důvodu:

  • i. do 14 dnů od uzavření smlouvy, a to zasláním výpovědi na adresu internetinthecar.cz@fbcom.cz & 800 720 085
  • ii. po uplynutí 14 dnů od uzavření smlouvy kontaktováním oddělení podpory internetinthecar.cz@fbcom.cz & 800 720 085

Poplatky při ukončení smlouvy:

  • i. do 14 dnů od uzavření smlouvy: neplatíte žádný poplatek a společnost Vodafone vám vrátí přijatou zálohu;
  • ii. po uplynutí 14 dnů od uzavření smlouvy: po uplynutí 14 dnů od uzavření smlouvy: pro možnosti se obraťte na oddělení podpory (viz „Oddělení podpory" níže") .

5. Footprint

Připojení k internetu je dostupné i v řadě dalších zemí.  Počet zemí podporujících Internet v autě se bude časem rozšiřovat a může se měnit. Jejich aktuální seznam naleznete zde internetinthecar.vodafone.com.

6. Zásady ochrany osobních údajů

Naše zásady ochrany osobních údajů uvádějí, jak můžeme my a společnosti naší skupiny shromažďovat, používat a sdílet vaše osobní údaje. Nejnovější zásady ochrany osobních údajů a zásady používání souborů cookies naleznete zde: https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/.

7. Ustanovení k nařízení EU o digitálních službách

Podrobné informace o tom, jak společnost Vodafone plní své povinnosti dle právní úpravy digitálních služeb podle nařízení EU 2022/2065 o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (nařízení o digitálních službách) (dále jen „nařízení DSA“), naleznete na webu www.vodafone.cz/digitalniodpovednost.

Smluvní strany se dohodly, že odpovědnost za újmu ze strany Poskytovatele, který jedná v souladu s nařízením DSA, je vyloučena.

8. Oddělení podpory

Pokud potřebujete zákaznickou nebo technickou podporu či pomoc v souvislosti se Službou nebo chcete podat stížnost, obraťte se na oddělení podpory na telefonním čísle internetinthecar.cz@fbcom.cz & 800 720 085