Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Podmínky služby Vodafone expert – placená péče

Podmínky pro poskytování služby Vodafone expert – placená péče společnosti Vodafone Czech Republic a.s. se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČO: 257 88 001, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B 6064 (dále jen „společnost Vodafone“).

1. Pro koho je služba určena a její základní popis

Služba Vodafone expert – placená péče (dále jen „služba“) je určena pro ty, kteří si po zakoupení mobilního telefonu neví rady se zprovozněním tohoto telefonu a potřebují pomoc s jeho správným nastavením, přenosem dat ze starého telefonu (soubory, fotografie, videa, dokumenty apod.), stažením a zprovozněním aplikací a dalšími s tím spojenými technickými aspekty. Expert společnosti Vodafone je k dispozici na všech prodejnách a poskytne odbornou pomoc s nastavením nového telefonu, přenosem dat a dalšími funkcionalitami nového telefonu blíže popsanými v těchto podmínkách. Díky odbornému přístupu experta bude telefon nastaven úplně, bezpečně a rychle.

Služba není omezena na stávající či nové zákazníky společnosti Vodafone, může ji využít kdokoliv, kdo se potýká s výše uvedenými potížemi nebo potřebuje pomoct či poradit se správným nastavením nového telefonu.

Zakoupení mobilního telefonu u společnosti Vodafone není podmínkou pro využití služby.

Poskytovatelem služby je společnost Vodafone.

2. Co služba zahrnuje

V rámci služby expert poskytuje tyto dílčí služby:

a) Při přechodu ze starého telefonu na nový:

• Přechod v rámci stejného operačního systému (iOS, nebo Android), nebo z jednoho operačního systému na druhý

• Přenos dat (kontakty, fotky, zprávy)

• Synchronizace dat (vč. cloudových služeb)

• Nastaveni základních funkcí telefonu (nastavení úvodních nastavovacích obrazovek, nastavení emailu daného operačního systému, kalendář, poznámky, cloudové služby, kontakty, fotky)

• Personalizace nastavení (pozadí, zvuky atd.)

b) Při koupi prvního smartphonu expert pomůže s prvním spuštěním a prvním nastavením operačního systému.

V případě, že v telefonu již operační systém instalován je, musí tento systém být aktuální, tzn. majitel telefonu musí mít stažené veškeré nezbytné aktualizace, jinak služba nebude poskytnuta.

Pro správné nastavení veškerých aplikací a funkcionalit telefonu musí majitel telefonu znát všechna svoje hesla a přihlašovací přístupy do účtů a aplikací. Veškeré přihlašovací údaje a hesla do aplikací a funkcionalit telefonu si zadá majitel telefonu sám, bez pomoci experta poskytujícího službu. Expert poskytující službu nebude mít přístup k přihlašovacím údajům a heslům.

c) zpoplatněná aplikace ochrany displeje.

3. Jak si službu objednat

 

Datum a čas poskytnutí služby, včetně výběru prodejny, lze objednat na jakékoliv prodejně společnosti Vodafone nebo prostřednictvím online formuláře dostupného na webové adrese https://www.vodafone.cz/prodejny/ při rozkliknutí konkrétní prodejny.

4. Platba za službu

Platbu za službu lze provést pouze v místě jejího poskytnutí, tzn. na vybrané prodejně, kde je služba poskytována. Poplatek za službu nelze uhradit přičtením k vyúčtování zákazníka společnosti Vodafone.

Aktuální cena služby je uvedena v Ceníku.

5. Odpovědnost společnosti Vodafone a reklamace

Ihned po poskytnutí služby je nezbytné zkontrolovat telefon a jeho nastavení, včetně přenesených dat a souborů ze starého telefonu. Reklamaci na vadné poskytnutí služby je nutné uplatnit po poskytnutí služby hned na místě.

Společnost Vodafone nenese odpovědnost za případnou ztrátu dat při jejich přenosu ze starého telefonu do nového.

Společnost Vodafone nenese odpovědnost za správné fungování aplikací třetích stran.

Společnost Vodafone neodpovídá za kvalitu, správnost, dostupnost či obsah služeb třetích stran poskytovaných prostřednictvím instalovaných aplikací a funkcionalit telefonu.

Společnost Vodafone nenese odpovědnost za správné nastavení přihlašovacích údajů a hesel do e-mailových schránek, aplikací a dalších funkcionalit telefonu. Tyto přihlašovací údaje a hesla si zadává majitel telefonu sám.

Pro správné fungování telefonu a jeho aplikací či dalších programů je nezbytné pravidelně systém aktualizovat.

6. Ostatní ujednání

Společnost Vodafone si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit, a to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách www.vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.

V otázkách neupravených v těchto podmínkách platí Všeobecné podmínky pro poskytování služeb, platný Ceník služeb a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách www.vodafone.cz.

Tyto podmínky služby nabývají účinnosti dne 3. 6. 2024 a nahrazují podmínky ze dne 1. 6. 2022.