Podmínky služby Vodafone Business Marketplace
Podmínky pro poskytování služby Vodafone Business Marketplace společnosti Vodafone Czech Republic a.s. se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČO: 257 88 001, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B 6064 (dále jen „Vodafone“ nebo „Poskytovatel“)
1. Základní ustanovení
- Služba Vodafone Business Marketplace (dále jen „Služba“) je službou určenou výhradně pro firemní zákazníky Vodafone OneNet (dále jen „Zákazník“).
- Služba je online platforma, která poskytuje Zákazníkovi přístup k nákupu různých produktů a služeb třetích stran, využívající technologii AppDirect.
- Aktivací této Služby se zákazník zavazuje seznámit se jak s těmito podmínkami Služby, tak s podmínkami jednotlivých zakoupených produktů a služeb v rámci platformy. Takové podmínky jsou uvedeny na webu www.vodafone.cz v sekci Podmínky doplňkových služeb.
- Vodafone neodpovídá za újmu, která může vzniknout v souvislosti s nedodržením podmínek společností poskytujících jednotlivé produkty a služby. Za produkty a služby nabízené v rámci Služby třetími stranami nenese Vodafone ani AppDirect žádnou zodpovědnost.
- Pokud tyto Podmínky nestanoví jinak, použijí se Všeobecné podmínky pro poskytování služeb, s výjimkou ustanovení, která s ohledem na povahu Služby nelze použít, a další smluvní dokumenty uvedené v Návrhu smlouvy o poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací, které jsou pro vás dostupné na internetové adrese www.vodafone.cz v sekci „dokumenty ke stažení“.
2. Popis a podmínky využití Služby
- Služba je dostupná na webové adrese marketplace.vodafone.cz
- Produkty a služby může Zákazník nakoupit sám prostřednictvím administrátorského účtu, získaného při aktivaci služby, a/nebo skrze konzultanta v oblasti péče o zákazníky.
- Zákazník za nakoupené služby a produkty platí společnosti Vodafone.
- Cena za produkty a služby je uvedena vždy bez platné DPH, jež k nim bude připočtena v rámci Vodafone OneNet faktury.
- Služba je poskytována jménem společnosti Vodafone Česká republika, a.s., a je určena pouze pro využití v České republice.
- Aktuální seznam třetích stran (společností) nabízejících své produkty a služby je dostupný na adrese marketplace.vodafone.cz/produkty.
3. Aktivace Služby
- Službu lze využít od okamžiku, kdy o ni zákazník zažádá prostřednictvím svého Vodafone obchodního zástupce nebo konzultanta v oblasti péče o zákazníky, a až je taková žádost zpracována.
- Zpracováním žádosti se považuje okamžik, kdy Zákazníkovi je zaslán na ověřený e-mail uvedený v Rámcové smlouvě aktivační odkaz k přístupu ke Službě. Zákazník musí pro používá služby na tento odkaz kliknout a dokončit tak vytvoření administrátorského účtu nutného k přihlašování ke Službě. Služba je chráněna dvoufaktorovou autentizací, takže bude při prvním přihlášení Zákazník požádán o zadání telefonního čísla, na něž bude posílán autorizační kód při každém přihlášení.
- Zákazník může v rámci administrátorského přístupu zřídit další přístupy. Zákazník bere na vědomí, že za takové zřízení a správu dalších přístupů je plně odpovědný.
- Pokud nesouhlasíte s podmínkami Služby anebo zpracováním údajů, které jsou nezbytné k poskytování Služby, Službu neaktivujte a nevyužívejte. Aktivací Služby potvrzujete, že jste se s výše uvedenými dokumenty podrobně seznámil a podmínky, za nichž je Služba poskytována akceptujete.
4. Úhrada
- Produkty a služby nabízené v rámci Služby jsou zpoplatněny zpravidla měsíční částkou dle platného Ceníku, ale v některých případech se může jednat i o jednorázové částky, předplatné na určitou dobu dopředu anebo měsíční částku s určitou délkou závazku, při jehož dřívějším zrušením se automaticky naúčtuje součet částek za zbývající měsíce do konce závazku. Typ platby a podmínky s ní spojené vidí Zákazník vždy před samotném dokončení nákupu.
- Vyúčtování nalezne Zákazník v sekci Ostatní služby.
5. Bezpečnost informací a ochrana osobních údajů
- Vodafone dodržuje všechna bezpečnostní nařízení stanovená zákony a právními předpisy platnými v České republice a v rámci Evropské unie. Třetí strana přijímá a aplikuje veškerá bezpečnostní opatření, na základě aktuálních a nejmodernější poznatků v oblasti bezpečnosti, pro zajištění důvěrnosti osobních údajů a eliminace rizik způsobených neoprávněným přístupem, smazáním, ztrátou nebo poškozením osobních údajů/informací.
- Jsou-li v rámci Služby zpracovávány informace, jsou uloženy a uchovány v zabezpečených systémech, k nimž mají přístup pouze oprávnění pracovníci. Systémy jsou pod neustálým dohledem pro zajištění důvěrnosti, integrity a bezpečnosti informací včetně bezpečnosti proti průniku zvenčí. Vodafone v rámci Služby zajišťuje odpovídající technické a organizační zabezpečení.
- Vodafone není v rámci poskytování Služby v pozici správce ani zpracovatele osobních údajů, a to s výjimkou údajů potřebných k přihlášení do Služby, kdy je Vodafone správcem takových údajů. K veškerému zpracování osobních údajů dochází na straně společnosti AppDirect a třetích stran, nabízejících produkty a služby. Jejich aktuální seznam je uveden v kapitole 2. U třetích stran je také možné získat informace a uplatnit práva v souladu s platnou právní úpravou.
6. Reklamace Služby
- Způsob reklamace Služby se řídí příslušnými ustanoveními uvedenými ve Všeobecných podmínkách a v podmínkách konkrétních Služeb.
7. Dostupnost Služby
- Vodafone může omezit nebo pozastavit přístup ke Službě z těchto důvodů:
(i) za účelem údržby nebo testování;
(ii) když je nutné chránit bezpečnost a integritu Služby a produkty a služby třetích stran nebo Služby jako takové;
(iii) za účelem snížení výskytu podvodu;
(iv) za účelem zavedení nového produktu a služby
8. Ostatní ujednání
- Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit podmínky této Služby, a to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách www.vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.
- Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. 4. 2022.