Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Podmínky služby Vodafone Business Bezpečnost+

Podmínky pro poskytování služby Vodafone Business Bezpečnost+ společnosti Vodafone Czech Republic a.s. se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČO: 257 88 001, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B  6064 (dále jen „Vodafone“ nebo „Poskytovatel“)

1. Základní ustanovení

1) Služba Vodafone Business Bezpečnost+ (dále jen „Služba“) je službou určenou primárně pro firemní zákazníky Vodafone, kteří potřebují chránit koncová zařízení proti internetovým virovým a malwarovým útokům s cílem dostat se k citlivým datům v zařízení a zneužít je. Službu lze použít na mobilních zařízeních s OS Android, iOS a na PC s Windows.

2) Služba je poskytována společností Vodafone ve spolupráci se společností CheckPoint, která se dlouhodobě zabývá ochranou koncových zařízení. Aktivací této Služby se zákazník zavazuje seznámit se jak s těmito podmínkami Služby Vodafone Business CyberWall a rovněž s podmínkami služby společnosti CheckPoint a dodržovat je. Vodafone neodpovídá za újmu, která může vzniknout v souvislosti s nedodržením podmínek společnosti CheckPoint, těchto podmínek či podmínky služby Vodafone Business CyberWall.

3) Službu mohou využívat zákazníci Vodafone s paušálem (účastnická smlouva pod IČO případně Rámcová smlouva) mimo zákazníků platformy OneNet.

4) Pokud tyto Podmínky nestanoví jinak, použijí se Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, Ceník, Podmínky služby Vodafone Business CyberWall a Podmínky služby Vodafone splátky s výjimkou ustanovení, která s ohledem na povahu Služby nelze použít, a další smluvní dokumenty uvedené v Návrhu smlouvy o poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací, které jsou pro vás dostupné na internetové adrese www.vodafone.cz v sekci „dokumenty ke stažení“.

2. Popis a podmínky využití Služby

1) Služba tvoří ucelenou nabídku pro firemní zákazníky a znamená, že poskytneme službu Vodafone Business CyberWall, aplikace s technologií, která ochrání koncové zařízení (mobilního zařízení typu iOS, Android, či  Windows PC), provede analýzu zranitelnosti operačního systému daného zařízení, vyhodnotí důvěryhodnost veřejné wi-fi sítě a ověří bezpečnost aplikací v zařízení. Detailní popis funkcionalit je popsán v Podmínkách služby Vodafone Business CyberWall. Služba poskytuje 5 licencí (licenčních klíčů) naráz.

2) V případě aktivace Služby zajistíme také výměnu prasklého displeje na náš účet až pro 5 mobilních telefonů zakoupených od Vodafonu po dobu 12 měsíců od koupě (dále jen jako „Nabídka“). Tato Nabídka je pouze doplňkovou službou a nijak neomezuje a nemění běžnou 2letou záruku.

3) Pro výměnu prasklého displeje je třeba splnit následující podmínky:

  • zakoupit si telefon do Vodafonu k zákaznickému účtu, na kterém je tarif s paušální platební metodou,
  • v období do 12 měsíců od koupě telefonu je možné následně uplatnit nárok na opravu prasklého displeje či vrchního skla displeje telefonu.

4) Oprávněnou vadou v rámci Nabídky se rozumí prasklý displej telefonu či vrchní sklo displeje telefonu. Tato Nabídka se nevztahuje na jiná poškození displeje či vrchního skla displeje telefonu, např. rýhy, vrypy, škrábance. Také se nevztahuje na ochranné nalepovací sklo na displej telefonu či podobné příslušenství.

5) Nárok na výměnu prasklého displeje či vrchního skla displeje bez poplatku lze uplatnit do 12 měsíců od koupě telefonu.

6) U jednoho konkrétního telefonu lze uplatnit výměnu prasklého displeje či vrchního skla displeje bez poplatku pouze jednou, následujícím způsobem:

  • návštěvou prodejny Vodafone,
  • posláním telefonu spolu se záručním listem nebo dokladem o koupi (fakturou), žádostí o opravu, kontaktem a zpáteční adresou na zákazníka na adresu: Logistika Vodafone, reklamační oddělení WHS, Osvobození 535, 273 03 Stochov.

7) V případě zjištění více vad na telefonu, má zákazník právo reklamovat ostatní vady telefonu dle standardních podmínek, které specifikuje Reklamační řád.

8) Doporučeným použitím se rozumí využití služby za účelem a způsobem, pro který je služba primárně určena.

9) Zákazník o Službu přichází v případě, že přestane splňovat podmínky pro její získání, tedy zejména pokud bude ukončena Služba Vodafone Business Bezpečnost+.

10) Na Službu se nevztahuje 30denní Záruka spokojenosti.

3. Aktivace Služby

1) Pokud nesouhlasíte s podmínkami Služby anebo zpracováním údajů, které jsou nezbytné k poskytování Služby, Službu neaktivujte a nevyužívejte.  Aktivací Služby potvrzujete, že jste se s výše uvedenými dokumenty podrobně seznámil a podmínky, za nichž je Služba poskytována akceptujete.

2) Službu aktivujete tak, že kontaktujete některý z prodejních kanálů Vodafone kromě e-shopu a samoobsluhy Můj Vodafone. Do několika minut od aktivace Vám bude zaslán licenční klíč(e) a odkaz na stažení aplikace – je už na Vás, zda se rozhodnete CyberWall instalovat do mobilního zařízení typu iOS, Android, či do Vašeho Windows PC.

3) Službu deaktivujete opětovným kontaktováním některého z prodejních kanálů Vodafone kromě e-shopu a samoobsluhy Můj Vodafone. Od konce aktuálního zúčtovacího období pak již služba nebude funkční, doporučujeme tedy ji ze zařízení odinstalovat.

4. Úhrada

Služba je nabízena formou pravidelného měsíčního poplatku dle platného Ceníku, ve vyúčtování ji naleznete v sekci Ostatní služby.

5. Odpovědnost Poskytovatele

Poskytovatel neodpovídá za případnou škodu, která může vzniknout v souvislosti s používáním této Služby.

6. Bezpečnost informací a ochrana osobních údajů

1) Vodafone dodržuje všechna bezpečnostní nařízení stanovená zákony a právními předpisy platnými v České republice a v rámci Evropské unie. Poskytovatel přijímá a aplikuje veškerá bezpečnostní opatření, na základě aktuálních a nejmodernější poznatků v oblasti bezpečnosti, pro zajištění důvěrnosti osobních údajů a eliminace rizik způsobených neoprávněným přístupem, smazáním, ztrátou nebo poškozením osobních údajů/informací.

2) Jsou-li v rámci Služby zpracovávány informace, jsou uloženy a uchovány v zabezpečených systémech, k nimž mají přístup pouze oprávnění pracovníci. Systémy jsou pod neustálým dohledem pro zajištění důvěrnosti, integrity a bezpečnosti informací včetně bezpečnosti proti průniku zvenčí. Vodafone v rámci Služby zajišťuje odpovídající technické a organizační zabezpečení.

3) Vodafone není v rámci poskytování Služby v pozici správce ani zpracovatele osobních údajů. K veškerému zpracování osobních údajů dochází na straně společnosti CheckPoint. U společnosti CheckPoint je také možné získat informace a uplatnit práva v souladu s platnou právní úpravou.

7. Reklamace Služby

1) Způsob reklamace Služby se řídí příslušnými ustanoveními uvedenými ve Všeobecných podmínkách.

8. Ostatní ujednání

1) Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit podmínky této Služby, a to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách www.vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.

2) Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 20.8.2019.  Platnost nabídky je do odvolání.