Podmínky pro poskytování služby Trend Micro Worry-Free společnosti Vodafone Czech Republic a.s. se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČO: 25788001, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B 6064 (dále jen „Vodafone“ nebo „Poskytovatel“)
1. Základní ustanovení
- Služba Trend Micro Worry-Free (dále jen „Služba“) je službou určenou pro firemní zákazníky Vodafone, kteří potřebují chránit koncová zařízení proti malwarovým útokům, které mají většinou za cíl dostat se k citlivým datům v zařízení a zneužít je. Službu lze použít na mobilních zařízeních s OS Android, iOS a na PC s Windows a Mac OS.
- Služba není službou veřejně dostupných elektronických komunikací.
- Podmínky Služby jsou zveřejněny na webových stránkách společnosti Vodafone. Pokud tyto Podmínky nestanoví jinak, použijí se přiměřeně Všeobecné podmínky pro poskytování služeb společnosti Vodafone Czech Republic a.s. (dále jen “Všeobecné podmínky”), platný Ceník služeb, podmínky datových služeb, podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone a případně podmínky dalších služeb Vodafone, s výjimkou ustanovení, která s ohledem na povahu Služby nelze použít. Než začnete Službu užívat, seznamte se, prosím s těmito Podmínkami spolu s příslušnými ustanoveními Všeobecných podmínek a podmínkami Ochrany soukromí, které naleznete rovněž na stranách www.vodafone.cz v sekci „dokumenty ke stažení“.
- Služba je poskytována společností Vodafone ve spolupráci se společností Trend Micro, která se dlouhodobě zabývá ochranou koncových zařízení. Aktivací této Služby se zákazník zavazuje seznámit se jak s těmito podmínkami Služby, tak s podmínkami služby společnosti Trend Micro a dodržovat je. Vodafone neodpovídá za újmu, která může vzniknout v souvislosti s nedodržením podmínek společnosti Trend Micro dostupných na https://www.trendmicro.com/en_gb/about/legal.html?modal=en-english-cloud-services-terms-of-servicepdf či těchto podmínek.
- Pokud tyto Podmínky nestanoví jinak, použijí se Všeobecné podmínky pro poskytování služeb, s výjimkou ustanovení, která s ohledem na povahu Služby nelze použít, a další smluvní dokumenty uvedené v Návrhu smlouvy o poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací, které jsou pro vás dostupné na internetové adrese www.vodafone.cz v sekci „dokumenty ke stažení“.
2. Popis a podmínky využití Služby
- Služba se skládá z administrační konzole (dále jen „Konzole“), kterou zákazník používá pro nastavovaní jednotlivých komponent služby a bezpečnostních pravidel, které se aplikují na zařízení, které byli zahrnuty do služby. Zařízení do služby zákazník přidává pomocí software-u, který nainstaluje do spravovaného zařízení (tzv. agent). Agent je na zařízení distribuován přímo z konzole pomocí nástroje na distribuci agenta a instalován zákazníkem na požadovanou platformu (Windows, Mac, Android, iOS).
- Počet zařízení, na které může zákazník instalovat agenta je specifikováno počtem zakoupených licencí. Každá jednotka zakoupené licence povoluje zákazníkovi instalaci 1 agenta na platformu Windows, anebo Mac a zároveň instalaci 2 agentů na platformu Android, a/anebo iOS.
- Službu lze zakoupit ve třech různých edicích – Worry-Free Service, Worry-Free Advanced, Worry-Free XDR – jejíchž rozdíly ve funkcionalitách jsou definován tabulkou níže:
|
Worry-Free Services
|
Worry-Free Services Advanced
|
Worry-Free XDR
|
Zabezpečení koncových bodů
|
Podpora pro Windows a macOS
|
✓
|
✓
|
✓
|
Anti-malware a behaviorální analýza
|
✓
|
✓
|
✓
|
Prediktivní a runtime strojové učení
|
✓
|
✓
|
✓
|
Ochrana zranitelných bodů/virtuální patching
|
✓
|
✓
|
✓
|
Šifrování celého disku*
|
✓
|
✓
|
✓
|
Řízení aplikací
|
✓
|
✓
|
✓
|
Integrované DLP pro koncové body
|
✓
|
✓
|
✓
|
Ovládání zařízení
|
✓
|
✓
|
✓
|
Zabezpečení webu
|
Důvěryhodnost webů a filtr URL adres
|
✓
|
✓
|
✓
|
Mobilní zabezpečení a správa
|
Podpora pro iOS a Android
|
✓
|
✓
|
✓
|
Zabezpečení e-mailů a spolupráce
|
Cloudová e-mailová brána s DLP
|
|
✓
|
✓
|
Ochrana Microsoft 365/G Suite na rozhraní API
|
|
✓
|
✓
|
Cloudový sandbox
|
|
✓**
|
✓***
|
Ochrana před podvodným získáváním přihlašovacích údajů a útoky prostřednictvím firemního e-mailového účtu
|
|
✓
|
✓
|
Extrakce hesel souborů
|
|
|
✓
|
Vyhledávání protokolů
|
|
30 dní
|
60 dní
|
Limit velikosti zpráv
|
|
50 MB
|
150 MB
|
Kontinuita e-mailu
|
|
|
✓
|
Zabezpečení služeb Box a Dropboxu
|
|
✓
|
✓
|
Rozšířená detekce a odpověď (XDR)
|
Automatická korelace dat napříč e-maily a koncovým bodem v jedné konzoli
|
|
|
✓
|
Automatizovaná detekce, vyhledávání a analýza příčin
|
|
|
✓
|
Pokročilá detekce hrozeb pomocí cloudového sandboxu
|
|
|
✓
|
* Vyžaduje nainstalovaný agent Windows Bitlocker
** Pouze pro Cloud App Security Sandboxing.
*** Endpoint, Email and Cloud App Security Sandboxing.
- Komponenty služby dle edicí dostupné v Portálu:
|
Worry-Free Services
|
Worry-Free Services Advanced
|
Worry-Free XDR
|
Worry-Free Business Security Services
|
✓
|
✓
|
✓
|
Cloud App Security
|
|
✓
|
✓
|
Trend Micro Email Security Standard
|
|
✓
|
|
Trend Micro Email Security Advanced
|
|
|
✓
|
Trend Micro Email Security Advanced: Sandbox as a Service
|
|
|
✓
|
Worry-Free Services Endpoint Detection and Response Add-On
|
|
|
✓
|
3. Aktivace Služby
- Distribuce Služby účastníkům je pomocí služby Vodafone Business Marketplace (dále jen „Portál“).
- Účastník s přístupem do Portálu může Službu v portálu zakoupit a aktivovat. Její aktivace proběhne v řádech minut a přístup do Konzole se objeví v sekci „Moje Aplikace“ Portálu jako samostatná dlaždice s názvem „Worry-Free Business Security Suites“.
- Účastník bez přístupu do Portálu kontaktujete některý z firemních prodejních kanálů Vodafone. Po komunikaci a dokončení obchodního procesu s obchodním zástupcem Poskytovatele, Poskytovatel zřídí Službu ve lhůtě stanovené Dílčí smlouvou. Služba se považuje za zřízenou okamžikem uvedení do provozu, tedy vytvořením uživatelského účtu na platformě Vodafone Business Marketplace a následným oznámením prostřednictvím elektronické pošty (jednorázový odkaz pro dokončení vytvoření uživatele a nastavení autentizace).
4. Úhrada
- Služba je poskytnuta za měsíční poplatek definovaný v Ceníku služeb. Poplatek je zahrnutý do vyúčtování za služby.
- Poplatek je účtován dle počtu zakoupených licencí zákazníkem, a za největší počet licencí aktivních v daném měsíci.
- Poplatek za licenci se účtuje v plné výši za alespoň jeden den využívání služby v daném kalendářním měsíci.
5. Úprava služby
- Změny počtů licencí bude účastník provádět sám v Portálu.
- Zákazník není limitován změnou počtu licencí v daném kalendářním měsíci.
6. Ukončení služby
- Službu je možné ukončit kdykoliv pomocí funkcionality „Zrušit předplatné“ v Portálu, nebo kontaktováním obchodního zástupce Poskytovatele.
7. Bezpečnost informací a ochrana osobních údajů
- Vodafone dodržuje všechna bezpečnostní nařízení stanovená zákony a právními předpisy platnými v České republice a v rámci Evropské unie. Poskytovatel přijímá a aplikuje veškerá bezpečnostní opatření, na základě aktuálních a nejmodernějších poznatků v oblasti bezpečnosti, pro zajištění důvěrnosti osobních údajů a eliminace rizik způsobených neoprávněným přístupem, smazáním, ztrátou nebo poškozením osobních údajů.
- Jsou-li v rámci Služby zpracovávány informace, jsou uloženy a uchovány v zabezpečených systémech, k nimž mají přístup pouze oprávnění pracovníci. Systémy jsou pod neustálým dohlednem pro zajištění důvěrnosti, integrity a bezpečnosti informací včetně bezpečnosti proti průniku zvenčí. Vodafone v rámci Služby zajišťuje odpovídající technické a organizační zabezpečení.
- Poskytovatel se při své činnosti řídí platnou právní úpravou o ochraně osobních údajů a zavazuje se veškeré osobní údaje, které mu budou Účastníkem sděleny, považovat za důvěrné, používat je výlučně k plnění smlouvy, tyto nezveřejnovat a neposkytnout je třetí osobě s výjimkou případu, kdy takové poskytnutí je nezbytné k plnění smlouvy.
- Podmínky Ochrany soukromí společnosti Vodafone naleznete na z/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-osobnich-udaju/.
8. Reklamace Služby
- Způsob reklamace Služby se řídí příslušnými ustanoveními uvedenými ve Všeobecných podmínkách.
- Účastník nemá vůči Poskytovateli jakékoliv nároky z titulu odpovědnosti za vady či škodu.
9. Ostatní ujednání
- Pokud nesouhlasíte s Podmínkami Služby anebo zpracováním osobních údajů, které jsou nezbytné k poskytování Služby, Službu neaktivujte a nevyužívejte. Aktivací Služby potvrzujete, že jste se s výše uvedenými dokumenty podrobně seznámil a podmínky, za nichž je Služba poskytovaná, akceptujete.
- Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit podmínky této Služby, a to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách www.vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.
- Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 6. 1. 2023.