Podmínky nabídky „Sleva na telefony ve výši 2.000 Kč nebo 3.000 Kč“
Nabídka „Sleva na telefony ve výši 2.000 Kč a 3.000 Kč“ (dále jen „Nabídka“) je určena novým i stávajícím zákazníkům Vodafone, kteří splňují podmínky uvedené níže. Nabídka není určena pro zákazníky s rámcovou smlouvou a zákazníky Vodafone OneNet.
Nárok na slevu vzniká při současném uzavření nebo prodloužení smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek na 24 měsíců k tarifům Vodafone Neomezený, Red 2+2 GB, Red 10+10 GB nebo Red 20+20 GB se závazkem Minimálního měsíčního plnění ve výši alespoň 590:
při současném pořízení služby Pevný internet získá zákazník slevu 3.000 Kč při pořízení telefonu na splátky (dle Podmínek služby Vodafone splátky) nebo za standardní cenu,
bez pořízení služby Pevný internet získá zákazník slevu 2.000 Kč při pořízení telefonu na splátky (dle Podmínek služby Vodafone splátky) nebo za standardní cenu.
Pokud přijde zákazník v době trvání Nabídky a bude požadovat přenos čísla od konkurence, má nárok na Nabídku i přesto, že se přenos uskuteční až po skončení Nabídky. Telefon se slevou mu však bude vydán až po aktivaci čísla.
Sleva se vztahuje na označené telefony z aktuální nabídky na vodafone.cz/telefony.
Slevu na telefon může zákazník využít k jednomu aktivnímu závazku Minimálního měsíčního plnění ve výši alespoň 590 a v délce trvání 24 měsíců. Sleva může být poskytnuta maximálně jednou za 24 měsíců. Jestliže smlouva skončí dříve jak za 24 měsíců, zákazník na slevu ztrácí nárok a bude mu doúčtována. Vodafone bude požadovat po zákazníkovi doplacení ceny telefonu v plné ceně před slevou
V odůvodněných případech je Vodafone oprávněn požadovat vratnou volací jistinu ve výši 1.000 Kč po:
novém zákazníkovi,
stávajícím zákazníkovi, který ještě na žádném z Plátců neuhradil 3 celá Vyúčtování,
zákazníkovi, který přechází z předplacené platební metody na tarifní řešení.
Sleva neplatí při koupi telefonu s předplacenou kartou a při koupi telefonu bez závazku Minimálního měsíčního plnění, nebo se závazkem Minimálního měsíčního plnění nižším než 590.
Pokud chce zákazník uplatnit 30denní záruku spokojenosti na tarif (služby), musí doplatit zlevněný telefon na plnou cenu před slevou nebo vrátit zakoupený telefon. Telefon musí být nepoškozený a kompletní a splňovat podmínky pro vrácení zařízení. V opačném případě je Vodafone oprávněn požadovat po zákazníkovi doplacení ceny telefonu v plné ceně před slevou.
V otázkách neupravených v těchto podmínkách platí Všeobecné podmínky pro poskytování služeb elektronických komunikací, platný Ceník služeb, Podmínky služby Vodafone splátky a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách vodafone.cz.
Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí se tím česká společnost Vodafone Czech Republic a.s., se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, IČ 25788001 (a její síť, produkty a služby).
Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit podmínky Nabídky, s účinností ode dne oznámení nebo zveřejnění aktuálního znění na internetových stránkách vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.