Máte dotazy k Vyúčtování a platbám po převodu z exUPC systémů?
Informace se týkají zákazníků, kteří dříve používali služby v systémech exUPC a převedli jsme je do systémů Vodafonu. Další informace k Vyúčtování u Vodafonu najdete také na této speciální stránce.
Vyúčtování najdete v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Vyúčtování. Pokud nevíte, jak se do samoobsluhy přihlásit, podívejte se na náš návod. Pomoct vám může také náš videonávod.
Každé PDF Vyúčtování obsahuje také vysvětlení jeho částí a položek.
Musím pro placení Vyúčtování používat jiné platební údaje?
Pokud máte nastavené inkaso nebo SIPO, nic se pro vás nemění a vše bude automaticky fungovat i dál.
Pro jednorázové platby můžete nadále využívat původní platební údaje (variabilní symbol a číslo účtu), platba nám v pořádku dorazí. Ve Vyúčtování vám už však budeme zobrazovat nové číslo účtu i nový variabilní a specifický symbol, neuděláte tedy chybu, když využijete vždy aktuální údaje z Vyúčtování.
Jestli jste doposud využívali trvalý příkaz, doporučujeme vám provést změnu na inkaso, díky kterému nemusíte hlídat případné změny ve výši plateb nebo v datu vystavení Vyúčtování.