Možnost zaplatit Vyúčtování kartou najdete na hlavní stránce hned po přihlášení na nebo v menu Vyúčtování.
Přijetí platby vám potvrdíme zprávou na vaše kontaktní číslo nebo e-mail.
Zaplatit můžete platební kartou Visa, Visa Electron, MasterCard nebo Maestro vydanou v ČR. Platbu můžete provést také kartou vydanou v zemích EU, která podporuje 2faktorové ověření (potvrzení platby přes SMS nebo v bankovní aplikaci).
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.
Zadejte částku (120 Kč a více) a telefonní číslo nebo číslo služby, pro které chcete uhradit Vyúčtování a klikněte na Pokračovat.
Klikněte na Pokračovat.
Potvrďte platbu.
Zobrazila se vám v samoobsluze www.vodafone.cz/muj/ při pokusu o úhradu částky za Vyúčtování, dobití kreditu nebo platby za balíček hláška "Platba nebyla úspěšná"? Je to proto, že nemáte ve své bance povolenou funkci Placení kreditní kartou na internetu. Kontaktujte svou banku a funkci si prosím aktivujte.
Pravděpodobně máte nastavenu nestandardní úroveň ochrany soukromí v prohlížeči, kvůli které nelze platbu bezpečně uskutečnit. Doporučujeme vám zablokovat nevhodná rozšíření prohlížeče. Pokud jste dříve v minulosti vy nebo váš správce počítače nainstalovali v prohlížeči rozšíření pro blokování takzvaného "referreru", je potřeba toto rozšíření zablokovat nebo odinstalovat.
Ano, přístup do samoobsluhy máte k dispozici ještě 6 měsíců po zrušení poslední služby u Vodafonu. Po tuto dobu můžete za Vyúčtování zaplatit také platební kartou.