Pokud zadáte správně číslo našeho bankovního účtu 117292/0300, nemusíte se bát, peníze dojdou na náš účet. Když ale zadáte špatně číslo našeho bankovního účtu, obraťte se pro dohledání platby na svou banku. V případě, že jste zadali správné číslo účtu, postupujte následovně.
Platbu bez problému automaticky dohledáme, pokud:
V ostatních případech je nutné, abyste zaplatili požadovanou částku znovu a poslali žádost o dohledání nespárované platby. Platbu dohledáme do 30 dní a použijeme ji na úhradu dalších Vyúčtování. Do žádosti uveďte:
Žádost podejte jedním z následujících způsobů:
Pokud jste uvedli platební údaje správně, platba byla stržena z vašeho účtu a uplynul už dostatečný čas pro připsání platby na náš účet podle vámi zvoleného způsobu platby, ale přesto se platba na vašem zákaznickému účtu neobjevila, kontaktujte Linku péče o zákazníky na *77. Stačí znát administrátorské heslo nebo heslo plátce.