Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor). Pro nastavení vyberte libovolnou službu, ke které se Vyúčtování vztahuje.
Pod tlačítkem Změnit zvolte možnost Zapnout, doplňte svůj e-mail a potvrďte souhlas se službou.
Ověřovací e-mail vám pošleme do e-mailové schránky a přijde z adresy overeni@vodafone.cz. Pozor - odkaz platí 24 hodin. Posílání Vyúčtování do e-mailu vám aktivujeme až po úspěšném potvrzení odkazu z tohoto e-mailu.
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor). Pro změnu nastavení vyberte libovolnou službu, ke které se Vyúčtování vztahuje.
Změnu ještě nezapomeňte potvrdit v nákupním košíku a následně do 24 hodin využijte aktivační odkaz, který vám pošleme do e-mailu. Posílání Vyúčtování do nového e-mailu vám aktivujeme až po úspěšném potvrzení odkazu z tohoto e-mailu. Pokud byste aktivaci přes odkaz v e-mailu nedokončili, nebudeme vám Vyúčtování do e-mailu posílat.