Jak si aktivuji posílání Vyúčtování na e-mail?

Ve webové samoobsluze Můj Vodafone přejděte do sekce Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů.

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor). Pro nastavení vyberte libovolnou službu, ke které se Vyúčtování vztahuje.

Vyberte možnost Vyúčtování do e-mailu.

Pod tlačítkem Změnit zvolte možnost Zapnout, doplňte svůj e-mail a potvrďte souhlas se službou.

Aktivaci služby dokončíte kliknutím na odkaz v ověřovacím e-mailu.

Ověřovací e-mail vám pošleme do e-mailové schránky a přijde z adresy overeni@vodafone.cz. Pozor - odkaz platí 24 hodin. Posílání Vyúčtování do e-mailu vám aktivujeme až po úspěšném potvrzení odkazu z tohoto e-mailu.

Jak e-mail, na který mi posíláte Vyúčtování, změním?

Ve webové samoobsluze Můj Vodafone přejděte do sekce Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů - Vyúčtování do e-mailu a dejte Změnit.

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor). Pro změnu nastavení vyberte libovolnou službu, ke které se Vyúčtování vztahuje.

Přepište původní e-mailovou adresu na nový e-mail, kam chcete Vyúčtování posílat a dejte Uložit.

Změnu ještě nezapomeňte potvrdit v nákupním košíku a následně do 24 hodin využijte aktivační odkaz, který vám pošleme do e-mailu. Posílání Vyúčtování do nového e-mailu vám aktivujeme až po úspěšném potvrzení odkazu z tohoto e-mailu. Pokud byste aktivaci přes odkaz v e-mailu nedokončili, nebudeme vám Vyúčtování do e-mailu posílat.

  • Aktivace i využívání Vyúčtování do e-mailu jsou zdarma.
  • Na e-mail vám budeme posílat souhrnné Vyúčtování bez podrobného výpisu.
  • Pokud máte ve Vyúčtování více služeb, stačí změnu zadat u jedné z nich, automaticky se bude týkat celého Vyúčtování.

Mohlo by vás zajímat:

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone