Už nejsem vaším zákazníkem, kde najdu své poslední Vyúčtování?

Také poslední Vyúčtování vám vystavíme v obvyklém termínu po skončení zúčtovacího období. Poplatky za služby mohou být v posledním Vyúčtování nižší s ohledem na to, kdy přesně došlo k jejich zrušení.

Kde poslední Vyúčtování najdu?

  • Přihlaste se do webové verze samoobsluhy Můj Vodafone standardním způsobem pomocí e-mailu a hesla.
  • Pokud jste přihlášení přes e-mail neměli nastavené, zadejte na přihlašovací obrazovce nejprve číslo plátce a následně číselné heslo administrátora. Číslo plátce najdete na první straně každého z předchozích Vyúčtování jako specifický symbol. Následně vás provedeme nastavením e-mailového přihlašování, abyste se mohli přihlásit.
  • Po přihlášení do Můj Vodafone si můžete svá Vyúčtování prohlédnout.
  • Můžete se také obrátit na linku 800 77 11 77 - spojíme vás s platebním oddělením, kde zajistí přeposlání Vyúčtování.
  • Pokud jste u nás měli nastavené Tištěné Vyúčtování nebo jsme vám Vyúčtování pravidelně posílali přímo do e-mailu, dostanete stejným způsobem i poslední Vyúčtování.

Do webové samoobsluhy Můj Vodafone se můžete přihlásit ještě 6 měsíců po zrušení posledního čísla. Pokud si potřebujete uchovat vystavená Vyúčtování, nezapomeňte si je ze samoobsluhy včas stáhnout do svého počítače. Přihlášení do mobilní aplikace Můj Vodafone po zrušení všech služeb možné není.

Jak poslední Vyúčtování můžu zaplatit?

  • Když už u nás nemáte žádné aktivní mobilní číslo, můžete Vyúčtování zaplatit platební kartou, převodem z účtusloženkou, přes bankomat nebo osobně.
  • Pokud jste měli i v době zrušení čísla (nebo převodu služeb na jiného majitele) nastavené inkaso nebo SIPO, proběhne po vystavení posledního Vyúčtování inkaso nebo SIPO tak, jak jste zvyklí.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone