Způsob komunikace měníme postupně, proto se následující informace týkají zákazníků, které jsme už o změně informovali ve Vyúčtování a následně také SMSkou či e-mailem. Změny se týkají oznámení o vystavení nového vyúčtování a přijetí platby.
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo (je potřeba mít oprávnění plátce nebo administrátor).
Nastavit si můžete jakékoliv české mobilní číslo. Pokud si nastavíte kontaktní číslo, které je v síti Vodafone, budeme vám posílat informaci o vystavení vyúčtování a přijetí platby SMSkou.
Pak se ze samoobsluhy odhlaste a počkejte na SMS, ve které vám potvrdíme nastavení nového e-mailu.
Použijte odkaz v ověřovacím e-mailu (přijde z adresy overeni@vodafone.cz), který jsme vám poslali na zadanou adresu. U kontaktního e-mailu pak po potvrzení a novém přihlášení do samoobsluhy budete mít zelené tlačítko s nápisem Ověřený.
Rádi vám budeme posílat přímo vaše vyúčtování v PDF, tuto bezplatnou službu si jednoduše zapněte podle tohoto návodu.
Pokud nepotřebujete dostávat informaci o vystavení Vyúčtování, můžete nás telefonicky kontaktovat na Lince péče o zákazníky nebo se zastavit osobně v prodejně a požádat o vypnutí těchto zpráv. V tom případě vám přestaneme posílat SMS nebo e-mail s informací o vystavení Vyúčtování.
Když si vypnete informační zprávy o vystavení Vyúčtování: