Platbu přes SIPO nově není možné nastavit ani měnit, pokud jste ji však používali před přechodem do systémů Vodafonu, zachovali jsme vám ji a na nastavení plateb nemusíte vůbec nic měnit. Pokud hledáte alternativu za SIPO, využijte placení pomocí inkasa.
Zkontrolujte prosím následující situace:
Pokud by došlo ke změně spojovacího čísla, spojte se s námi, abychom mohli provést změnu na jiný způsob platby. Nové aktivace nebo změny v nastavení SIPO plateb už neumožňujeme.
Pokud byste své spojovací číslo uvedli pro více plátců (více vystavovaných Vyúčtování v jednom měsíci), platba nebude fungovat. SIPO můžete mít aktivní vždy jen pro jedno Vyúčtování za měsíc.
Jestli máte pro placení nastavené inkaso, ověřte si, že ve své bance nemáte příliš nízký limit pro zaplacení celého předpisu SIPO. Také si zkontrolujte, že máte na svém účtu dostatek peněz pro provedení platby.
SIPO je možné zaplatit pouze v měsíci, pro který bylo vystaveno, v opačném případě platby neproběhnou.
Kdyby platba přes SIPO opakovaně neproběhla, můžeme vám tento způsob platby zrušit a pro placení budete moct využít některý z jiných způsobů.