Pokud vám platnost kreditu vyprší, nebudete moct u svého čísla využívat žádné placené služby (budou vám fungovat jen bezplatné služby, jako je třeba příjem SMS nebo hovorů v ČR apod.).
Pokud během následujících 3 měsíců od vypršení platnosti kreditu (7 měsíců) svou kartu dobijete, vrátíme vám propadlý kredit do 5 dní. V opačném případě telefonní číslo úplně zrušíme.
Kredit není možné převádět mezi telefonními čísly, ani si ho nemůžete nechat vyplatit.
Pokud se rozhodnete své číslo přenést k jinému operátorovi, nezapomeňte, že případný nevyčerpaný kredit není možné převádět mezi operátory. Stejně tak to je i v případě, že převádíte číslo do Vodafone firemní sítě OneNet. Je ale možné požádat o vrácení zbývajícího kreditu. Slouží k tomu formulář, který si můžete stáhnout na této stránce.
Jak to je s počátečním kreditem, který je na kartě po zakoupení?
Při aktivaci nové SIM karty na ní může být nahraná určitá výše extra kreditu.
Počáteční extra kredit je platný 45 dní od aktivace SIM a můžete ho využít na většinu služeb (nemůžete s ním zaplatit například služby třetích stran, jako jsou SMS jízdenky).
Jak se dozvím o nízkém kreditu?
Pokud vám kredit klesne na 50 Kč, pošleme vám SMS.
Před hovorem uslyšíte výzvu k dobití kreditu.
SMS i hlasová zpráva jsou informační a nedají se zrušit.
Můžete využívat příchozí služby na území České republiky. V zahraničí vám budou fungovat příchozí zprávy, v zemích zóny 1 (EU + Norsko, Lichtenštejnsko, Island a Velká Británie) také příchozí hovory.
Při pokusu o hovor uslyšíte hlášku o nutnosti dobít kredit, při snaze o využití jiných služeb se vám zpráva ukáže na displeji.
Nebudete si moct objednat žádné placené služby a balíčky.