Kde najdu informace o aktuální útratě a čerpání služeb na svém telefonním čísle?

Díky samoobsluze Můj Vodafone máte kdykoliv během měsíce přehled o tom, jak vypadá vaše aktuální útrata nebo kolik vám zbývá volných jednotek z vašeho tarifu.

Kde najdu svou průběžnou útratu?

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.

Na hlavní obrazovce okamžitě uvidíte průběžnou útratu za aktuální období.

Průběžnou útratu si zobrazíte také v sekci Vyúčtování na webu nebo kliknutím na dlaždici s Vyúčtováním v mobilní aplikaci.

Průběžnou útratu najdete ve webové samoobsluze také v sekci Čerpání.

Zde si můžete zkontrolovat nejen aktuální útratu v korunách, ale také čerpání volných jednotek.

Jak můžu sledovat útratu u předplacené karty?

  • Čerpání volných jednotek - přehled o čerpání volných jednotek z balíčků najdete v sekci Čerpání v Můj Vodafone na webu nebo v aplikaci Můj Vodafone po kliknutí na dlaždici, která zobrazuje čerpání datového balíčku.
  • Výše kreditu a historie jeho čerpání - informace uvidíte v Můj Vodafone na webu v sekci Dobíjení, kde najdete výši a platnost svého kreditu, historii dobíjení a v dolní části stránky najdete také Historii čerpání kreditu včetně bližších informací (datum, čas, telefonní číslo, cena). V historii najdete posledních 100 údajů za maximálně 2 měsíce zpětně. Informace k výši kreditu najdete v mobilní aplikaci Můj Vodafone na hlavní stránce po přihlášení, Historii čerpaného kreditu si zobrazíte na hlavní stránce Přehled v oddílu Další funkce.

Jak mít po každém hovoru či SMS informaci o aktuální útratě v telefonu?

Se službou Zprávy na displej získáte přehled o čerpání balíčků a služeb na svém telefonním čísle přímo ve svém telefonu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone