Jak získám aplikaci Vodafone One a jak se do ní přihlásím?

  • Aplikace Vodafone One je určena pouze pro zákazníky, kteří využívají službu Vodafone One.
  • Pokud máte běžný paušální tarif placený měsíčním vyúčtováním nebo předplacenou kartu a dobíjíte si kredit, využijte prosím aplikaci Můj Vodafone. Pro větší firemní zákazníky s nabídkou OneNet je dostupná OneNet samoobsluha.

Spouštíme nový jednotný způsob přihlašování pomocí e-mailu. Je bezpečnější a týká se také aplikace Vodafone One. Pro přihlášení budete nově používat vlastní e-mail a heslo s dvoufázovým ověřením přes SMS kód. Nezapomeňte si prosím aktualizovat svou aplikaci (pokud nepoužíváte nejnovější verzi), abyste se nadále mohli přihlásit. Při prvním přihlášení vás změnou provedeme.

Pro jaké systémy je aplikace Vodafone One dostupná?

Jak se do aplikace Vodafone One přihlásím?

  • Při prvním použití aplikace se registrujete svým e-mailem a vlastním heslem, které pak používáte pro přihlášení.
  • Pro vyšší zabezpečení vašich dat využíváme dvoufázové přihlášení, a to jednorázovým potvrzovacím kódem, který vám pošleme na vámi nastavené české telefonní číslo.
  • Pokud byste heslo pro přihlášení zapomněli, můžete si ho obnovit.

Co je dvoufázové ověření a jak funguje?

Abychom ještě více ochránili vaše údaje a informace, zavedli jsme pro přihlášení do aplikace Vodafone One další bezpečnostní prvek, a to dvoufázové ověření.

  • Pro přihlášení budete kromě svého e-mailu a hesla potřebovat ještě ověřovací kód, který vám pošleme SMSkou na telefonní číslo, které si pro tento účel nastavíte.  
  • Potvrzovací kód budete potřebovat při přihlášení v novém zařízení nebo ve chvíli, kdy by došlo k odhlášení z aplikace či jste aplikaci smazali a přihlašujete se do ní znovu.
  • Pokud budete v aplikaci Vodafone One trvale přihlášeni pomocí biometrického přihlášení, ověřovací kód nebude při dalším otevření aplikace potřeba.
  • V tuto chvíli podporujeme pouze ověření pomocí SMS kódu. V budoucnu však chceme přijít i s dalšími možnostmi pro potvrzení přihlášení.

Aplikace mi nejde do telefonu stáhnout, co může být důvodem?

Aplikace je dostupná pro zákazníky, kteří mají v aplikačních obchodech nastavený region na Českou republiku, Slovensko, Polsko, Ukrajinu, Vietnam, USA, Bulharsko, Bělorusko, Moldavsko, Kazachstán, Rusko, Izrael a Velkou Británii. Pokud máte svůj účet (Apple, Google) založený pro jiný region, aplikace pro vás bohužel nebude dostupná.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone