Aplikace Vodafone TV je aktuálně dostupná pro:
Jak na změnu hesla:
Pokud vám aplikace hlásí chyby nebo její funkce nefungují, jak by měly, zkuste prosím následující tipy:
Pro přehrávání pořadů potřebujete internet s rychlostí nejméně 7 Mb/s, doporučujeme však rychlejší. Zkuste také restartovat internetový modem tím, že ho na chvíli vytáhnete z elektřiny.
Po restartu zkuste aplikaci znovu spustit a ověřte, jestli problém trvá dál.
Aplikaci je důležité průběžně aktualizovat. V některých případech nejlépe pomůže zcela nová instalace.
Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). Heslo pro přihlášení vám posíláme SMSkou po aktivaci Vodafone TV. V samoobsluze Můj Vodafone si ho v sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV) - Připojená zařízení můžete změnit na svou vlastní kombinaci. Po změně hesla se nezapomeňte ze všech zařízení odhlásit a do aplikace Vodafone TV se přihlaste svým novým heslem.
Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone vytvoříte nové heslo do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu.
U kanálů skupiny Prima není možné posouvat pořady směrem dopředu, toto opatření souvisí s požadavky FTV Prima.
Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone.
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.
Na tomto místě můžete už nepoužívaná zařízení odebrat. Pokud se spletete, nic se neděje, pouze se ve svém zařízení budete muset znovu přihlásit. Přehled připojených (registrovaných) zařízení se po vašich úpravách v samoobsluze aktualizuje až po odhlášení a novém přihlášení do Můj Vodafone.