Jakým způsobem mám vrátit zařízení, které jsem měl v pronájmu?

  • Pokud jste vypověděli službu Pevný internet nebo Vodafone TV a máte od nás pronajatý modem nebo set-top box či CA modul, je potřeba nám zařízení vrátit, abychom mohli ukončit jeho pronájem a nemuseli jsme vám ho účtovat, i když už službu nevyužíváte.
  • Výpověď služby a ukončení pronájmu zařízení jsou dva různé kroky. Pokud služby rušíte, nejprve se s námi domluvte na výpovědi, po zrušení služby nám pak do 14 dnů vraťte pronajaté zařízení.
  • Informace níže využijete i v situaci, kdy od nás máte pronajatých více set-top boxů a některý z nich už nebudete potřebovat.

Jak můžu pronajatý set-top box či modem vrátit?

Bezplatně přes PPL Parcelshop / Parcelbox

Zavolejte na Linku péče o zákazníky *77 nebo 800770077 a získejte od nás kód pro bezplatné poslání zásilky.

Kód vám pošleme SMSkou nebo e-mailem.

Zabalte vracené zařízení, kód napište na zásilku a zaneste ji do nejbližšího PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu.
  • Zkontrolujte prosím, že vracíte kompletní balení. K modemu byste měli přiložit napájecí kabel a propojovací kabely. Spolu se set-top boxem byste měli vrátit také napájecí kabel, dálkové ovládání a propojovací kabely (HDMI, ethernetový kabel).
  • Zásilku dobře zabalte, ať je chráněna před poškozením. Pro jistotu doporučujeme kromě přepravního kódu na balíček napsat také vaše jméno jako odesílatele a jméno příjemce (stačí napsat Vodafone).
  • V mapě výdejních míst PPL si ověřte, že vámi vybrané místo podporuje také podání zásilky (Alza boxy například využít nemůžete).
Obsah balení - Pevný internet
Obsah balení - Vodafone TV
Při podání zásilky využijte kód, který jste od nás získali.

Kód nadiktujete obsluze nebo ho zadáte do PPL Parcelboxu (podívejte se na videonávod), díky tomu je pro vás vrácení zdarma.

Jakmile zásilku obdržíme a provedeme ukončení pronájmu, budeme vás o tom informovat.

Obvyklá doba pro přepravu a zpracování zásilky v našem skladu se pohybuje okolo jednoho týdne.

Na vlastní náklady s využitím jiného přepravce

  • Zařízení můžete poslat také poštou - pošlete nám ho na adresu Vodafone - Muff Logistics - H1, Do Čertous 2634/7, 193 00 Praha 20. Na této adrese není možné zařízení vracet osobně.
  • Doporučujeme využít doporučenou zásilku, abyste měli jistotu, že k nám zásilka dorazila.
  • Zkontrolujte prosím, že vracíte kompletní balení. K modemu byste měli přiložit napájecí kabel a propojovací kabely. Spolu se set-top boxem byste měli vrátit také napájecí kabel, dálkové ovládání a propojovací kabely (HDMI, ethernetový kabel). Zásilku dobře zabalte, ať je chráněna před poškozením. 

Pronajaté zařízení jsem ztratil nebo je rozbité, co mám dělat?

  • Pokud nám nemůžete vrátit funkční modem nebo set-top box, doúčtujeme vám smluvní pokutu podle typu zařízení a měsíční pronájem ukončíme.
  • Kontaktujte nás telefonicky na *77 nebo osobně v prodejně, kde se spolu domluvíme na konkrétních krocích. Smluvní pokutu pak doúčtujeme do následujícího pravidelného Vyúčtování.
  • V případě, že nám pošlete jiné zařízení či příslušenství, nebudeme ho moct do skladu přijmout a ekologicky ho zlikvidujeme.

Chci si stáhnout potvrzení o doručení přes PPL, jak na to?

Potvrzení, že zásilka, kterou jste nám vraceli přes PPL, byla doručena, stáhnete takto:

Přejděte na stránky PPL a zadejte číslo zásilky. Pak klikněte na vyhledání.

Číslo zásilky jste od nás dostali SMSkou nebo e-mailem a využili jste ho při podání zásilky přes PPL Parcelboxu.

V záložce Dokumenty si můžete stáhnout potvrzení o doručení. Jako PSČ zadejte 19300.

V detailu sledování zásilky najdete kromě dokumentu i další informace, jako je váha zásilky nebo podrobný výpis její cesty k nám do skladu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone