Pojištění Vodafone Care můžete využít pro mobilní telefon, tablet nebo chytré hodinky.
S pojištěním Vodafone Care vám kryjeme záda v případě krádeže i náhodného poškození. Abyste si mohli pojištění sjednat, je potřeba:
Potřebuji pojištění, i když už mám záruku výrobce?
Záruka vašeho výrobce se zpravidla vztahuje pouze na mechanické poruchy a nikoli na prasklý displej, poškození kapalinou, náhodné poškození nebo krádež. Na tyto případy se obecně nevztahují ani rozšířené záruky. Pojištění Vodafone Care pokrývá tyto i všechny další události.
Můj přístroj je stále v záruce výrobce, mohu si ho přesto pojistit?
Ano, u nás si můžete pojistit jen zařízení v záruce výrobce. Pokud se s ním stane něco, na co se vztahuje záruka výrobce, sdělíme vám to a provedeme vás procesem vrácení zařízení v rámci záruky, podle pokynů výrobce.
Existuje hranice pro stáří zařízení, které chci pojistit?
Ano, vaše zařízení musí být koupené maximálně před 30 dny, musí být v plně funkčním stavu a v době uzavření této pojistky nepoškozené.
Záleží na tom, kde jsem zařízení koupil(a)?
Ano, vaše zařízení musí být zakoupeno u Vodafonu.
Jak mohu podat stížnost?
Vždy děláme vše pro to, aby služby, které vám poskytujeme, byly perfektní a snažíme se vyřešit všechny případné problémy k vaší spokojenosti. Pokud nás však potřebujete kontaktovat, napište nám na adresu info.vodafonecz@assurant.com a uveďte podrobnosti týkající se vaší stížnosti. Odpověď obdržíte do 30 dnů.
Kdo je pojistitelem?
Pojistitelem je Assurant Europe Insurance N.V., se sídlem v Paasheuvelweg 1, 1105 BE Amsterdam, Nizozemsko, společnost zapsaná v obchodním rejstříku Nizozemské obchodní komory pod číslem 72959320 a regulovaná De Nederlandsche Bank a Orgánem pro dohled nad finančním trhem, která působí v České republice v režimu svobody služeb a je registrovaná u České národní banky.
Moje zařízení bylo ukradeno, co mám dělat?
Krádež nám neprodleně oznamte, abychom mohli zablokovat vaše zařízení a SIM kartu. Můžete zavolat na *77 z mobilního telefonu Vodafone nebo na 800770077 z jakéhokoli jiného telefonu.
Je také nutné co nejdříve nahlásit odcizení místní policii a získat referenční číslo trestního oznámení, které budete potřebovat pro nahlášení pojistné události.
Vztahuje se pojištění na kosmetická poškození, jako jsou škrábance a promáčkliny?
Ne, omlouváme se, ale pojištění se vztahuje pouze na škody, které zabrání běžnému fungování zařízení. Záležitosti jako prasklé displeje jsou pojištěním kryty, pokud ale vaše zařízení utrpělo jen pár škrábanců nebo promáčknutí a stále funguje, nebudeme ho opravovat, ani ho nevyměníme.
Uhradíte případnou neoprávněnou útratu?
Ne, je nám líto, ale neoprávněnou útratu vám neuhradíme. Odcizení nebo ztrátu musíte co nejdříve oznámit společnosti Vodafone, abychom mohli vaše zařízení a SIM kartu zablokovat.
Vztahuje se toto pojištění na příslušenství přidané nebo připojené k mému zařízení?
Ne, je nám líto, ale pojištění se vztahuje pouze na samotné zařízení, nikoli na příslušenství.
Vztahuje se toto pojištění také na škody, které vzniknou v zahraničí?
Ano, pojištění platí po celém světě. Upozorňujeme však, že odběr poškozeného zařízení a jeho výměna je možná pouze na adresách v České republice.
Jak mohu platit pojistné?
Vaše pojistné bude každý měsíc součástí Vyúčtování od Vodafonu jako m-platba.
Jak mohu svoji pojistku zrušit?
Pokud pojištění zrušíte do 14 dnů po obdržení pojistné dokumentace, obdržíte zpět poplatek uhrazený za pojištění, pokud nedošlo v této době k uplatnění pojistné události.
Po uplynutí tříměsíční lhůty můžete kdykoli žádat o vyřazení z pojištění telefonicky na telefonním čísle 225850254, a to minimálně s třicetidenním předstihem. Toto pojištění pak skončí k poslednímu dni pojistného období následujícího po období, ve kterém nám byla žádost doručena společnosti AES.
Jak mohu změnit podrobnosti své pojistné smlouvy?
Většinu úprav, jako je aktualizace vašich osobních údajů nebo zobrazení podrobností vaší pojistky, můžete provést velmi snadno on-line prostřednictvím portálu Vodafone MyInsurance. Také nám můžete zavolat na číslo 225850254. Linky jsou v provozu od pondělí do pátku od 09:00 do 17:00 hod., mimo státní svátky.
Lze v pojištění pokračovat v případě provedení převodu zodpovědnosti nebo postoupení smlouvy?
Při změně majitele telefonního čísla dochází ke zrušení všech předplatných placených přes m-platbu. To se týká také pojištění Vodafone Care. Pojištění proto převodem telefonního čísla na jiného majitele zaniká.
Jak mohu zkontrolovat historii plateb pojistného?
Na portálu Vodafone MyInsurance vyberte pojistku, pro kterou chcete zobrazit historii plateb, a přejděte na „Zobrazit mé platby“.
Co mám dělat, když vyměním své zařízení?
Vyměníte-li své zařízení, sdělte nám to, abychom mohli aktualizovat vaši pojistnou smlouvu. Pokud tak neučiníte, může být následkem zpoždění případného pojistného nároku. Chcete-li oznámit výměnu, zavolejte nám na číslo 225850254. Linky jsou v provozu od pondělí do pátku od 09:00 do 17:00 hod., mimo státní svátky.
Jaké dokumenty obdržím, když dostanu svoji pojistnou smlouvu?
Kromě smlouvy vám e-mailem pošleme Pojistné podmínky, Předsmluvní dokument a Informační dokument o pojistném produktu. Ke všem informacím o vaší pojistné smlouvě také získáte snadný přístup prostřednictvím portálu Vodafone MyInsurance.
Jak mohu nahlásit pojistnou událost?
Pojistnou událost můžete nahlásit prostřednictvím portálu Vodafone MyInsurance, kde vyberete možnost „Nahlásit pojistnou událost“. Dále uveďte datum příslušné pojistné události a podrobnosti o tom, co se s vaším zařízením stalo. Pokud se váš nárok týká krádeže, budete ji muset nahlásit místní policii a získat referenční číslo trestného oznámení.
Pojistnou událost můžete taky nahlásit na telefonním čísle 225850254.
Linky jsou v provozu od pondělí do pátku od 09:00 do 17:00 hod., mimo státní svátky.
Jaké informace budu potřebovat k nahlášení pojistné události?
Pro nahlášení pojistné události od vás potřebujeme doklad o koupě zařízení u společnosti Vodafone.
Pokud uplatňujete návrh z důvodu odcizení zařízení, budete také muset uvést referenční číslo trestného oznámení od místní policie, adresu policejní stanice, na které jste krádež ohlásili a datum podání.
Byl(a) jsem požádán(a) o poskytnutí čísla IMEI mého zařízení. Co to je a kde ho najdu?
Každý mobilní telefon má jedinečné číslo nazývané IMEI (International Mobile Equipment Identity). U většiny telefonů ho zjistíte vytočením *#06#, nebo v nabídce nastavení. Číslo IMEI je uvedeno také na dokladu o koupě zařízení u Vodafonu.
Jak mohu zkontrolovat stav nahlášené pojistné události?
Stav své pojistné události můžete zkontrolovat výběrem možnosti „Stav pojistného plnění“ na portálu Vodafone MyInsurance.
Pokud jsem začal vyplňovat nahlášení pojistné události online, mohu se k němu vrátit, když potřebuji doplnit další podrobnosti?
Ano, stačí vybrat možnost „Moje pojistné události“, poté „Pokračovat v pojistné události“ a můžete pokračovat tam, kde jste skončili. Nemůžete se ale vrátit a změnit odpovědi na otázky, na které jste již odpověděli, nebo pokud jste již pojistnou událost potvrdili.
Budu v případě uznaného pojistné události hradit spoluúčast?
Ano, za všechny úspěšné pojistné události je účtována spoluúčast, kterou je třeba uhradit před zahájením opravy nebo výměny vašeho zařízení. Výše spoluúčasti se je uvedena ve vaši pojistné smlouvě. Spoluúčast uhradíte prostřednictvím Vodafone m-platby.
Můj nárok byl zamítnut, jak zjistím proč?
Pokud bude váš nárok zamítnut, sdělíme vám důvod e-mailem. Průvodní dopis najdete také v sekci „Vaše dokumenty“ portálu Vodafone MyInsurance.
Co se stane, když své zařízení poškodím?
V případě, že bude váš nárok na pojistné plnění za náhodné poškození schválen a spoluúčast uhrazena, zařízení, pokud to bude možné, opravíme, nebo ho vyměníme za odpovídající model stejné značky a velikosti paměti. Pokud by takový nebyl k dispozici, dáme vám na výběr jiné modely srovnatelných parametrů.
Jak dlouho bude trvat, než mi pošlete opravené nebo náhradní zařízení?
Naším cílem je doručit vám zařízení do 3 pracovních dnů od okamžiku, kdy bude váš nárok uznán a náhradní model bude na skladě.
Dostanu v případě výměny náhradní zařízení úplně nové nebo repasované?
Tato pojistka nezahrnuje výměnu zařízení za nové. Vaší náhradou bude vysoce kvalitní repasované zařízení. Pokud nebude k dispozici identický model, nabídneme vám zařízení srovnatelných parametrů s přihlédnutím ke stáří a stavu původního zařízení. Budeme se snažit poskytnout vám zařízení stejné barvy, nemůžeme ale zaručit, že to bude vždy možné. Omlouváme se, ale nebudeme moci nahradit zařízení z omezených nebo speciálních edicí. Opravené nebo náhradní zařízení vám můžeme zaslat pouze na adresu v České republice.
Pokud bude moje zařízení potřebovat opravu, uhradíte náklady na dopravu?
Ano, tyto náklady uhradíme. Náš kurýr vyzvedne vaše zařízení k opravě po předchozím upozornění e-mailem.
Pokud si zařídím opravu svého zařízení sám, proplatíte mi náklady?
Litujeme, ale v takovém případě vám náklady na opravu neproplatíme. Chceme vám vždy zajistit, servis té nejvyšší kvality, a proto využíváme pouze naše autorizované opravny. Pokud si necháte zařízení opravit jinde, může to ovlivnit vaši záruku.
Mé zařízení bylo ukradeno a koupil(a) jsem si jiné. Uhradíte mi náklady?
Je nám líto, ale pokud si zakoupíte vlastní náhradní zařízení, nebudeme vám moci náklady uhradit.
Co mám dělat, když nevím, jak doplnit informace o pojistné události nebo potřebuji pomoc?
Pokud potřebujete pomoc a nemůžete najít to, co hledáte, na portálu Vodafone MyInsurance, můžete se spojit s týmem Vodafone Care telefonicky na čísle 225850254. Jsme na příjmu od pondělí do pátku (mimo státní svátky) od 09:00 do 17:00 hod.