Podpora funkcí Mobilního zabezpečení komplet se mírně liší podle toho, na jakém operačním systému dané zařízení funguje. Kompletní přehled podporovaných funkcí podle OS naleznete v online nápovědě po přihlášení na portál mz.vodafone.cz.
Při aktivaci zařízení se systémem Windows Mobile doporučujeme mít u sebe stručného průvodce, ten vysvětluje dvě fáze procesu pomocí screenshotů. Nejdříve je třeba stáhnout aplikaci Mobilního zabezpečení a nainstalovat ji, a poté vytvořit nový účet přímo v aplikaci.
Je třeba vyžádat APNs (Apple Push Notification Service) certifikát od společnosti Apple předtím, než budete moci zařízení spravovat. Můžete si ho vyžádat přímo v administraci Mobilního zabezpečení v portálu https://mz.vodafone.cz. Jděte do Moje nastavení - iOS nastavení a klikněte na Vygenerovat nový certifikát. Podrobný postup se vám zobrazí přímo v administračním portálu.
Apple Push Notification service (APNs) certifikát zajišťuje bezpečnou komunikace mezi vaším iOS zařízením a aplikací Mobilní zabezpečení. Pro fungování služby je nezbytné certifikát vygenerovat a nahrát ještě před přidáním prvního zařízení.
V administraci Mobilního zabezpečení na adrese https://mz.vodafone.cz jděte do Moje nastavení - iOS nastavení a klikněte na Vygenerovat nový certifikát. Zde budete krok za krokem provedeni kompletním procesem vygenerování APNs certifikátu a jeho následným nahráním. Pokud si ani tak nebudete vědět s něčím rady, k dispozici je náš stručný průvodce Mobilního zabezpečení.
Po uživateli bude vyžádáno zadání hesla e-mailového účtu předtím, než začne samotná synchronizace pošty. Uživatel by měl zkontrolovat své notifikace.
Ujistěte se, že máte nainstalovanou aplikaci AirWatch MDM Agent z Google Play předtím, než budete pokračovat v aktivaci. Aplikaci je možné stáhnout vyhledáním AirWatch MDM Agent v Google play nebo otevřením stránky awagent.com v telefonu.
Ujistěte se, že máte nainstalovanou aktuální verzi aplikace Gmail, která práci s Exchange servery podporuje.
Na zařízeních se systémem Android musí uživatel zkontrolovat své notifikace. Bude o daných změnách informován a dotázán k odsouhlasení těchto změn (nebo k provedení určitého úkonu).
Po uživateli bude vyžádáno zadání hesla e-mailového účtu předtím, než začne samotná synchronizace pošty. Uživatel by měl zkontrolovat své notifikace.
Nejdříve jděte do Nastavení hesla v administraci Mobilního zabezpečení a ujistěte se, zda je zatržena kolonka Vyžadovat heslo na zařízení. Uživatel by měl zkontrolovat své notifikace a postupovat podle pokynů pro nastavení hesla.