Jak můžu přesunout eSIM ke službě OneNumber do jiného zařízení?

Jak na to, když původní i nové zařízení (například hodinky) mám u sebe?

Postup pro Apple Watch

Spárujte původní i nové Apple Watch se svým iPhonem.

Pokud už hodinky máte k iPhonu připojené, můžete tento krok přeskočit. Ujistěte se také, že máte iPhone připojený k internetu.

V iPhonu otevřete aplikaci Watch a vyberte hodinky, do kterých chcete službu OneNumber přesunout. Pak klikněte na Mobilní data – Nastavit mobilní data a vyberte Přesunout.

Potvrďte, dokončení přesunu tarifu a následně vyčkejte několik minut, než vše proběhne.

To, že jsou vaše nové hodinky připojeny do sítě, si ověříte v aplikaci Watch v sekci Mobilní data.

Od této chvíle můžete využívat svůj tarif a telefonní číslo v nových hodinkách.

Postup pro Samsung Watch

Přihlaste se do OneNumber portálu.

Otevřete OneNumber portál, kam se přihlásíte stejným způsobem jako do samoobsluhy Můj Vodafone. Je potřeba mít nastavené přihlášení pomocí e-mailu s úrovní administrátora.

Klikněte na název svého zařízení a vyberte Přesunout eSIM na jiné zařízení.

Zobrazíme vám instrukce, jak dál pokračovat v mobilním telefonu. Jednotlivé kroky popisujeme také zde.

Otevřete ve svém telefonu aplikaci Galaxy Wearable a zvolte Nastavení hodinek - Mobilní tarify.

Aplikaci otevírejte v telefonu, který máte spárovaný se svými hodinkami.

V řádku zapnuto klikněte na přepínač a mobilní tarif vypněte.

Aplikace se ještě jednou zeptá, zda chcete tarif vypnout, to potvrďte tlačítkem OK.

Následně se vám objeví tlačítko Odebrat tarif, na které klikněte.

Odsouhlaste zrušení pomocí zatržítka a potvrďte tlačítkem OK. Odebrání může pár minut trvat.

Po odebrání eSIM z původního zařízení se vraťte do OneNumber portálu.

Zde uvidíte informaci, že služba OneNumber není v zařízení aktivní a je možné obnovit eSIM.

Klikněte na Obnovit eSIM a zobrazte si QR kód.

QR kód budete potřebovat pro nahrání eSIM služby OneNumber do nových hodinek.

Spárujte své nové hodinky s telefonem a následně otevřete aplikaci Galaxy Wearable a zvolte Nastavení hodinek - Mobilní tarify.

Ujistěte se, že telefon je spárovaný se zařízením, do kterého chcete eSIM služby OneNumber nově nahrát.

Na obrazovce Nastavte mobilní tarif zaškrtněte, že máte QR kód a stiskněte tlačítko Další. Následně naskenujte QR kód z OneNumber portálu.

Potvrďte na dalších obrazovkách dokončení nastavení tarifu. Nastavování může chvíli trvat.

Pro ostatní zařízení využijte postup níže.

Co dělat, pokud původní zařízení už nemám k dispozici (je rozbité nebo ztracené)?

Postup pro Apple Watch

Spárujte nové Apple Watch se svým iPhonem.

Pokud už hodinky máte k iPhonu připojené, můžete tento krok přeskočit. Ujistěte se také, že máte iPhone připojený k internetu.

V iPhonu otevřete aplikaci Watch a vyberte Mobilní data – Nastavit mobilní data a znovu potvrďte, že chcete nastavit mobilní data.

Následně vyčkejte několik sekund, než se načte aktivační stránka.

Otevře se vám obrazovka OneNumber portálu, kde kliknete na objednat a přihlásíte se.  

Přihlašujete se stejným způsobem jako do samoobsluhy Můj Vodafone, je potřeba mít nastavené přihlášení pomocí e-mailu s úrovní administrátora.

Vyberte volbu Vyměnit zařízení, abyste mohli odstranit už nepoužívané hodinky (nebo jiné zařízení) a svou eSIM nahrát do nových hodinek.

Zařízení můžete přejmenovat, aby nový název odpovídal vašim novým hodinkám nebo jinému zařízení.

Potvrďte dokončení výměny. Jakmile bude vše hotové, dostanete SMS nebo e-mail.

Po dokončení objednávky počkejte na potvrzující SMS, že je vaše eSIM pro hodinky připravena.

To, že jsou vaše nové hodinky připojeny do sítě, si ověříte v aplikaci Watch v sekci Mobilní data. Vedle položky Mobilní tarif se již nebude zobrazovat „status čekání“.

Od této chvíle můžete využívat svůj tarif a telefonní číslo v nových hodinkách.

Postup pro Samsung Galaxy Watch, Xiaomi Watch nebo zařízení, která podporují nahrání přes QR kód

Přihlaste se do OneNumber portálu.

Otevřete OneNumber portál, kam se přihlásíte stejným způsobem jako do samoobsluhy Můj Vodafone. Je potřeba mít nastavené přihlášení pomocí e-mailu s úrovní administrátora.

Klikněte na název svého zařízení a vyberte Moje zařízení je ztracené nebo rozbité.

Pokud byste místo toho vybrali volbu Přesunout eSIM na jiné zařízení, stačí následně kliknout na Nemám přístup k zařízení.

Vyberte Přesunout eSIM a potvrďte na další stránce tlačítkem Pokračovat.

Tím, že si požádáte o vystavení nové eSIM ke službě OneNumber, přestane ta původní fungovat.

Tlačítkem Získat QR kód si vygenerujete novou eSIM ve formě QR kódu, kterou si nahrajete do nového zařízení.

Dál postupujte podle typu svého zařízení a návodu k němu a novou eSIM služby OneNumber si do něj nahrajte.

V případě hodinek Galaxy Watch spárujte své nové hodinky s telefonem a následně otevřete aplikaci Galaxy Wearable a zvolte Nastavení hodinek - Mobilní tarify. Na obrazovce Nastavte mobilní tarif zaškrtněte, že máte QR kód a stiskněte tlačítko Další. Následně naskenujte QR kód z OneNumber portálu a na dalších obrazovkách potvrďte dokončení nastavení tarifu.

V případě hodinek Xiaomi Watch spárujte své nové hodinky s telefonem a následně otevřete aplikaci Mi Fitness a zvolte Zařízení - Správa eSIM. Dál postupujte podle pokynů a dokončete nahrání OneNumber eSIM pomocí QR kódu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone