Při pokusu o aktivaci vidím hlášku, že můj účet není způsobilý pro aktivaci mobilního připojení na Apple Watch.
Požádal jsem o aktivaci, ale v aplikaci Watch vidím stále v sekci Mobilní data nápis "čekání".
Při pokusu o aktivaci mi OneNumber portál píše, že můj tarif není způsobilý pro využití služby.
Jsem zákazník OneNetu a nedaří se mi službu aktivovat, co je příčinou?
V pořádku jsem si OneNumber aktivoval, Apple Watch se však stále nepřipojují do mobilní sítě, je něco špatně?
Do Apple Watch jsem si nahrál eSIM s běžným telefonním číslem, ale nefunguje mi, proč?
Zkontrolujte následující:
Pokud nic z toho nepomůže, tak nás prosím kontaktujte.
Stačí, když svůj telefon na chvíli přepnete do letadlového módu, případně ho zcela vypněte a znovu zapněte.
V zahraničí bohužel další zařízení v rámci OneNumberu nefungují, nezapomeňte si proto vzít svůj hlavní telefon.