Jak řešit potíže s aktivací nebo používáním služby OneNumber?

Nefunguje mi aktivace služby OneNumber u Apple Watch, co s tím?

Při pokusu o aktivaci vidím hlášku, že můj účet není způsobilý pro aktivaci mobilního připojení na Apple Watch.

  • Zkontrolujte, že máte na iPhonu iOS 17.1 nebo novější a na hodinkách watchOS 10.1 nebo novější.
  • Pokud využíváte beta verzi systému na jednom ze zařízení, je potřeba se vrátit na poslední veřejnou verzi. U beta verzí nemusí být služba dostupná.
  • Podívejte se na podporovaná zařízení. Pokud by vaše Apple Watch nebyly zakoupené v EU, nemusí být aktivace dostupná.
  • Aktivaci je možné provést pouze v ČR, roaming na Apple Watch není podporovaný.

Požádal jsem o aktivaci, ale v aplikaci Watch vidím stále v sekci Mobilní data nápis "čekání".

  • Zkontrolujte, že máte iPhone i Apple Watch připojené k internetu.
  • Obě zařízení restartujte, případně proveďte i smazání dat (odpojení) Apple Watch a nové spárování s iPhonem (návod zde).
  • Pokud uplynulo 24 hodin od žádosti o aktivaci a ani po restartu obou zařízení se situace nemění, kontaktujte nás.

Při pokusu o aktivaci mi OneNumber portál píše, že můj tarif není způsobilý pro využití služby.

Jsem zákazník OneNetu a nedaří se mi službu aktivovat, co je příčinou?

  • Zákazníci OneNet zadávají aktivaci přes OneNet samoobsluhu, nikoliv přes aplikaci Watch v iPhonu. Podívejte se na podrobný návod.

V pořádku jsem si OneNumber aktivoval, Apple Watch se však stále nepřipojují do mobilní sítě, je něco špatně?

  • Pokud máte své Apple Watch poblíž iPhonu nebo jsou připojené ve stejné Wi-Fi síti jako váš iPhone, šetří baterii a místo mobilní sítě využívají spojení s iPhonem. K přepnutí na mobilní síť dochází až poté, co svůj iPhone vypnete nebo se od něj dostatečně vzdálíte.
  • Více informací najdete v Techfóru.

Do Apple Watch jsem si nahrál eSIM s běžným telefonním číslem, ale nefunguje mi, proč?

  • Apple Watch se k LTE síti připojí pouze se službou OneNumber, kdy máte stejné telefonní číslo v hodinkách i ve svém iPhonu. Pokud do hodinek nahrajete eSIM s běžným samostatným telefonním číslem, nebudete mít signál a služby nebudou funkční.

Proč mi nejde OneNumber aktivovat?

Zkontrolujte následující:

  1. Vaše primární i sekundární zařízení splňují základní technické požadavky
  2. V telefonu i sekundárním zařízení máte aktuální firmware.
  3. Vaše sekundární zařízení podporuje eSIM.  
  4. Máte sekundární zařízení s podporou LTE volání (VoLTE).  
  5. Máte aktivní požadovaný tarif (v případě OneNet zákazníků klikněte sem).  
  6. Máte sekundární zařízení propojené se svým telefonem skrze Bluetooth. 
  7. Zkontrolujte si, že u svého čísla máte zapnuté VoLTE (položka Wi-Fi volání a VoLTE v sekci Služby v Můj Vodafone nebo u OneNet zákazníků ve OneNet samoobsluze).
  8. Pro přihlášení do webové samoobsluhy Můj Vodafone nebo OneNumber portálu je potřeba používat přístup na úrovni administrátora. 
  9. Pokud máte služby ve OneNetu, nepřihlašujete se do OneNumber portálu a veškerou správu služby řešíte přes OneNet samoobsluhu.
  10. Uběhlo více než 24 hodin od objednání služby. Obvykle stihneme objednávku dokončit dříve, ale do 24 hodin by to mělo být vždy.
  11. Restartujte svůj mobilní telefon i hodinky nebo jiné zařízení, ve kterém chcete OneNumber používat. 

Pokud nic z toho nepomůže, tak nás prosím kontaktujte

Po aktivaci služby OneNumber mi nejde volat z mého mobilního telefonu, co mám dělat?

Stačí, když svůj telefon na chvíli přepnete do letadlového módu, případně ho zcela vypněte a znovu zapněte.

Po aktualizaci se moje hodinky nepřipojí do sítě. Co mám dělat?

  1. Restartujte své hodinky. 
  2. Jděte do nastavení hodinek a připojte je ručně k mobilní síti Vodafone CZ. Pozor - je potřeba vybrat 4G či 5G síť, na 2G síti služba OneNumber nefunguje.

Jsem v zahraničí a služby mi nefungují, co s tím?

V zahraničí bohužel další zařízení v rámci OneNumberu nefungují, nezapomeňte si proto vzít svůj hlavní telefon.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone