Co je Zrychlení na maximum a jak ho zapnu?

  • Zrychlení na maximum je výhoda, díky které získáte na 24 hodin maximální možnou rychlost připojení podle schopností vašeho telefonu a dostupného pokrytí.
  • Maximální možnou rychlost můžete využít ve 4G LTE síti i v nejnovější 5G síti.

K jakým tarifům je Zrychlení na maximum dostupné?

Jak si Zrychlení na maximum zapnu?

Přihlaste se do mobilní aplikace Můj Vodafone.

Pro přihlášení potřebujete e-mail a heslo.

Možnost využít zrychlení najdete přímo na hlavní stránce aplikace u grafu s vyznačením neomezených dat.

Pokud máte na svém zákaznickém účtu více telefonních čísel (služeb), je potřeba se přepnout na příslušné telefonní číslo přes sekci Můj účet.

Jakmile navýšení potvrdíte, požadavek začneme zpracovávat a potvrdíme vám ho SMSkou.

Ve zprávě budete mít uvedeno, do kdy máte k dispozici maximální rychlost připojení.

Další možnost:

  • Můj Vodafone na webu - přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Služby - Internet. V části Zrychlení na maximum si můžete aktivovat 24hodinové navýšení rychlosti a uvidíte tu také, kolikrát ještě můžete zrychlení v daném měsíci využít.

Je dobré vědět:

  • Pokud vyčerpáte bezplatná Zrychlení na maximum, můžete si přes Můj Vodafone aktivovat další zrychlení vždy za jednorázový poplatek.
  • Jestli využíváte tarif Vodafone Neomezený (aktivovaný před 16. listopadem 2021), je potřeba přejít na tarif z aktuální nabídky. Změnu zařídíte přes naše stránky (v nákupním košíku na začátku vyberete, že změnu chcete provést u stávajícího čísla), telefonicky na *77 nebo osobně v našich prodejnách.
  • Přečíst si také můžete kompletní podmínky služby.

Jak se v mobilní aplikaci přepnu na jiné telefonní číslo nebo službu z mého účtu?

Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:

Klikněte na nabídku Můj účet a následně na své jméno.

Po kliknutí na tlačítko Můj účet (vpravo dole) se objeví nabídka, kde je hned nahoře uvedené vaše jméno (nebo název firmy) a vedle něj je šipka dolů.

Z nabídky vyberte číslo služby, na kterou se chcete v aplikaci přepnout.

Pokud používáte e-mailové přihlašování pro více zákaznických účtů, uvidíte nejdřív názvy dostupných zákaznických účtů, až po výběru jednoho z nich si vybíráte konkrétní číslo služby.

Po výběru se vám opět načte hlavní stránka aplikace, na které uvidíte podrobnosti k vybranému mobilnímu číslu nebo službě.

Hodit se vám to může například pro využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.

Jak se ve webové samoobsluze přepnu na jiné telefonní číslo nebo službu z mého účtu?

Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:

Klikněte na červené tlačítko se siluetou postavy a jménem (vpravo nahoře) a vyberte Moje služby.

Po kliknutí na tlačítko Moje služby uvidíte všechny služby, které u Vodafonu máte.

Z nabídky si vyberte číslo služby, na kterou se chcete přepnout.

Po výběru se vám hlavní stránka samoobsluhy načte znovu a uvidíte informace k vámi vybrané službě. Hodit se vám to může například pro využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone