Pro přihlášení potřebujete e-mail a heslo.
Pokud máte na svém zákaznickém účtu více telefonních čísel (služeb), je potřeba se přepnout na příslušné telefonní číslo přes sekci Můj účet.
Ve zprávě budete mít uvedeno, do kdy máte k dispozici maximální rychlost připojení.
Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:
Po kliknutí na tlačítko Můj účet (vpravo dole) se objeví nabídka, kde je hned nahoře uvedené vaše jméno (nebo název firmy) a vedle něj je šipka dolů.
Pokud používáte e-mailové přihlašování pro více zákaznických účtů, uvidíte nejdřív názvy dostupných zákaznických účtů, až po výběru jednoho z nich si vybíráte konkrétní číslo služby.
Hodit se vám to může například pro využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.
Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte následovně:
Po kliknutí na tlačítko Moje služby uvidíte všechny služby, které u Vodafonu máte.
Po výběru se vám hlavní stránka samoobsluhy načte znovu a uvidíte informace k vámi vybrané službě. Hodit se vám to může například pro využití Zrychlení na maximum nebo aktivaci neomezených dat v případě výpadku internetu.