Službu mohou využít naši firemní zákazníci s Rámcovou smlouvou. Díky ní si můžete nastavit hlavní telefonní číslo, na kterém budete pro své zákazníky vždy k zastižení. A můžete si vybrat, kteří zaměstnanci nebo operátoři mohou hovory od zákazníků přijímat.
Službu si můžete nastavit s vaším osobním specialistou u Vodafonu, který s vámi projde i cenu služby. A pak ji jednoduše můžete ovládat přes samoobsluhu Můj Vodafone.
Služba zajistí, že v případě, že je hlavní číslo obsazené, má vypnutý telefon nebo je zrovna na dovolené, dojde k předání hovoru na některého z kolegů/operátorů/zaměstnanců.
Hovor je směrovaný na jednotlivé agenty na základě zvoleného distribučního algoritmu:
Můžete si určit hodiny a dny v týdnu jako pracovní dobu. Pokud volající volá mimo tento nastavený čas, ozve se mu oznámení, které mu toto skutečnost sděluje a požádá ho např. o zavolání v pracovní době.
Hlavní (kontaktní) telefonní číslo může být mobilní nebo pevná linka. Pokud ale aspoň jedno z čísel, na které se pak hovor přepojuje, je pevná linka, musí být hlavní (kontaktní) číslo pevná linka.
Nastavení chování služby zadáte v samoobsluze Můj Vodafone v části Služby.
Pracovní doba je ve výchozím nastavení definována jako 24/7 (nonstop) a oznámení o mimopracovní době se volajícím přehraje poté, co si mimopracovní dobu změníte. K dispozici jsou 2 jazykové verze - čeština a angličtina. Také máte možnost si vybrat svoje vlastní uvítací oznámení.
Můžete si nastavit: