Marketplace je portál, přes který si u Vodafonu můžete nakoupit a spravovat licence pro Microsoft 365. Podmínky služby Marketplace najdete na našich stránkách.
Prvním krokem je registrace na Marketplace. Tu zvládnete sami podle návodu níže, případně můžete zanechat svůj kontakt na těchto stránkách a ozveme se vám a domluvíme se na poslání aktivačního odkazu s přístupovými údaji. Pak budete po přihlášení do Marketplace moci:
V Marketplace můžete mít 2 role – administrátor nebo uživatel. Administrátor může nakupovat a přiřazovat produkty a licence jednotlivým uživatelům. Uživatel může vidět a používat pouze aplikace a licence, které mu přiřadí administrátor.
Budete potřebovat administrátorský přístup.
Vyplňte svůj e-mail a zkontrolujte vybrané číslo plátce (zejména když máte víc plátců).
Na základě e-mailu si nastavíte přihlašovací údaje do Marketplace (liší se od přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone) a při prvním přihlášení do Marketplace také dvoufázové ověření.
Přejděte na ikonku uživatelského jména.
V sekci Hesla zadejte stávající heslo a nové heslo. Klikněte na Uložit nastavení.
Jděte do sekce Spravovat.
Podívejte se na ceny a názvy variant - aplikace má pod sebou většinou několik konkrétních variant produktu k zakoupení.
V košíku si zvolíte množství, popř. i délku pořízení.
Po potvrzení se zobrazí rekapitulace objednávky. V tomto kroku je ještě možné se vrátit zpět a objednávku upravit anebo odsouhlasit Podmínky nákupu a potvrdit objednávku. Po potvrzení dokončení nákupu najdete přehled zakoupených aplikací či jejich variant v sekci Moje aplikace.
Zvolte Přiřadit aplikaci.
Na pravé straně se vám zobrazí seznam uživatelů se zaškrtávacím políčkem – zaškrtněte uživatele, ke kterým ji potřebujete přiřadit. Poté klikněte na tlačítko Uložte změny.
Jděte do sekce Spravovat a zvolte Aplikace.
Jakmile najdete požadovanou aplikaci, klikněte na Spravovat – tím se dostanete na nové okno s pěti záložkami – zvolíte u označenou jako Změnit předplatné.
Poté zrušte přiřazení těchto licencí u uživatelů.
Zrušení licencí se projeví až v okamžiku konce aktuální doby kontraktu – to bývá zpravidla daný měsíc anebo daný rok – podle toho, v jakém režimu byla licence zakoupena. To zjistíte v části Spravovat – Aplikace – Spravovat (v levém menu). Na pravé straně se vám zobrazí datum konce kontraktu a podmínky obnovení kontraktu.
Pokud budete při využívání služby potřebovat nápovědu nebo podporu, můžete provést některý z následujících kroků: