Co nabízí služba Marketplace?

Marketplace je portál, přes který si u Vodafonu můžete nakoupit a spravovat licence pro Microsoft 365. Podmínky služby Marketplace najdete na našich stránkách.

Prvním krokem je registrace na Marketplace. Tu zvládnete sami podle návodu níže, případně můžete zanechat svůj kontakt na těchto stránkách a ozveme se vám a domluvíme se na poslání aktivačního odkazu s přístupovými údaji. Pak budete po přihlášení do Marketplace moci:

  • Nakupovat a spravovat nové aplikace či licence.
  • Přiřazovat licence aplikací jiným uživatelům.
  • Zvát nové uživatele do platformy.
  • Kontrolovat nedávné aktivity včetně nákupů nebo přiřazení licencí.
  • Podívat se na přehled s cenami, které uvidíte ve vašem vyúčtování od Vodafonu.

V Marketplace můžete mít 2 role – administrátor nebo uživatel. Administrátor může nakupovat a přiřazovat produkty a licence jednotlivým uživatelům. Uživatel může vidět a používat pouze aplikace a licence, které mu přiřadí administrátor.

Jak si vytvořím přístup do Marketplace?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone na webu a přejděte do sekce eShop.

Budete potřebovat administrátorský přístup.

Na stránce eShopu sjeďte do části Marketplace, kde uvidíte možnost Založit si Marketplace účet.

Vyplňte svůj e-mail a zkontrolujte vybrané číslo plátce (zejména když máte víc plátců).

Do e-mailu vám pošleme pokyny k dokončení registrace do Marketplace.

Na základě e-mailu si nastavíte přihlašovací údaje do Marketplace (liší se od přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone) a při prvním přihlášení do Marketplace také dvoufázové ověření.

Jak si změním heslo do Marketplace?

Přejděte na ikonku uživatelského jména.

Klikněte na Moje nastavení.

V sekci Hesla zadejte stávající heslo a nové heslo. Klikněte na Uložit nastavení.

Jak si nakoupím licence v Marketplace?

Jděte do sekce Spravovat.

Zvolte Aplikace, čímž se vám zobrazí všechny dostupné aplikace a licence nebo použijte políčko Hledat na horní liště, pokud víte, kterou aplikaci konkrétně hledáte.

Podívejte se na ceny a názvy variant - aplikace má pod sebou většinou několik konkrétních variant produktu k zakoupení.

Vyberte požadovanou variantu, klikněte na Koupit nyní – tím se dostanete do nákupního košíku.

V košíku si zvolíte množství, popř. i délku pořízení.

Zkontrolujte celkovou částku (měsíční nebo jednorázovou platbu).

Po potvrzení se zobrazí rekapitulace objednávky. V tomto kroku je ještě možné se vrátit zpět a objednávku upravit anebo odsouhlasit Podmínky nákupu a potvrdit objednávku. Po potvrzení dokončení nákupu najdete přehled zakoupených aplikací či jejich variant v sekci Moje aplikace.

Jak přiřadím licenci v Marketplace?

Jděte do sekce Spravovat.

Zvolte Přiřadit aplikaci.

Ze seznamu na levé straně zvolte aplikaci, kterou chcete přiřadit.

Na pravé straně se vám zobrazí seznam uživatelů se zaškrtávacím políčkem – zaškrtněte uživatele, ke kterým ji potřebujete přiřadit. Poté klikněte na tlačítko Uložte změny.

Jak zruším nebo změním počet zakoupených licencí v Marketplace?

Jděte do sekce Spravovat a zvolte Aplikace.

V levém menu vyberte Spravovat aplikace.

Jakmile najdete požadovanou aplikaci, klikněte na Spravovat – tím se dostanete na nové okno s pěti záložkami – zvolíte u označenou jako Změnit předplatné.

Zvolte požadovaný typ licence a napište zde nový celkový požadovaný počet licencí.

Poté zrušte přiřazení těchto licencí u uživatelů.

Zrušení licencí se projeví až v okamžiku konce aktuální doby kontraktu – to bývá zpravidla daný měsíc anebo daný rok – podle toho, v jakém režimu byla licence zakoupena. To zjistíte v části Spravovat – Aplikace – Spravovat (v levém menu). Na pravé straně se vám zobrazí datum konce kontraktu a podmínky obnovení kontraktu.

Jaké jsou hlavní výhody Microsoft 365?

  • Měsíční poplatek za služby – není nutno investovat do IT infrastruktury, licencí Office.
  • K dispozici vždy poslední verze softwaru.
  • Služby lze používat kdykoliv a odkudkoliv prostřednictvím internetu.
  • Jeden uživatel může mít své Office nainstalované až na 5 noteboocích a PC a 5 mobilních zařízeních.
  • Fixní měsíční náklady podle počtu uživatelů, které lze přidávat či odebírat i v průběhu smlouvy.
  • Žádná potřeba IT správy.
  • Žádné zřizovací poplatky.
  • Práce z většiny mobilních zařízení s podporou Active Sync, Imap, POP3.

Jak využít podporu pro Microsoft 365?

Pokud budete při využívání služby potřebovat nápovědu nebo podporu, můžete provést některý z následujících kroků:

  • Kliknout na tlačítko Nápověda v jednotlivých aplikacích.
  • Prohlédnout stránky TechNet společnosti Microsoft.
  • Obrátit se na svého případného administrátora služby.
  • Kontaktovat nás na telefonním čísle *77 nebo 800 77 00 77 (z jiné sítě).

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone