Na výběr máte ze 3 možností:
Pokud využíváte pevné telefonní číslo u jiného poskytovatele, můžete si ho k Vodafonu přenést. Jak na to, píšeme na této stránce.
Tuto službu mohou využít naši firemní zákazníci s rámcovou smlouvou.
Číslo pevné linky je geografické číslo a přiděluje se podle kraje, ve kterém je číslo používané. Je možné ho zřídit pouze na jedné konkrétní adrese, kterou během objednávání čísla zadáte do našeho systému a souhlasíte s tím, že číslo budete využívat pouze tam.
Podmínky služby najdete tady.
K pevnému internetu si můžete pořídit i pevnou linku. Službu si můžete objednat na našich stránkách - zanechte nám kontakt a my se vám ozveme.
U Pevné linky můžete využít několik doplňkových služeb - např. hlasovou schránku nebo přesměrování hovorů. Nastavíte si je snadno pomocí zkrácených kódů:
Nastavení doplňkových služeb najdete také v samoobsluze Můj Vodafone, kam se přihlásíte číslem vaší Pevné linky (nebo e-mailem, pokud máte aktivní přihlašování e-mailem) a heslem.
Podmínky služby najdete tady.
Geografické telefonní číslo se přiděluje podle kraje, kde je používané. To stanoví číslovací plán (např. Pardubický kraj má předvolbu 46).
Ano, změna je zdarma a můžete ji zadat v samoobsluze Můj Vodafone v části Služby - Volání.
Ceny služby najdete v Ceníku. Kompletní podmínky jsou k dispozici na této stránce.