Na této stránce najdete tipy a návody, jak řešit případné potíže při sledování Vodafone TV v prohlížeči.
Pokud jste si dříve uložili stránku do záložek či oblíbených, ujistěte se, že používáte správný odkaz https://tv.vodafone.cz, případně si uložený odkaz upravte.
Aktuálně podporované prohlížeče a operační systémy najdete na této stránce. Pokud váš systém, prohlížeč nebo zařízení nepodporujeme, nemusí přehrávání televize fungovat a nejčastěji se zobrazí chyba WT1806, WT1807, WT1809 nebo WF052. Doporučujeme zkontrolovat zejména:
Například u HDMI kabelu doporučujeme využít kabely s označením alespoň 1.4, ideálně i vyšší (hledejte také nápis "high speed").
Pokud vám při pokusu o přehrávání naskakuje chyba a máte k počítači připojených více monitorů, které nejsou všechny zapnuté, zkuste nepoužívaný monitor odpojit. Potíže mohou nastat také v případě, že některý z monitorů nepodporuje HDCP (mechanismus pro ochranu digitálního obsahu). Pokud k počítači připojujete více monitorů, můžeme zaručit správné fungování jen v případě, že jsou všechny připojené přes HDMI.
Příčina potíží může být v nainstalovaném doplňku nebo specifickém nastavení prohlížeče. Vyzkoušejte proto přehrávání v jiném prohlížeči nebo alespoň v anonymním okně.
Návod pro vámi používaný prohlížeč najdete v jeho nápovědě (nápověda ke Google Chrome).
Pro přehrávání pořadů potřebujete internet s rychlostí nejméně 3 Mb/s. Zkuste restartovat internetový modem (v případě Wi-Fi připojení) nebo ověřte, že máte dobrý signál mobilní sítě.
Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). Heslo pro přihlášení vám posíláme SMSkou po aktivaci Vodafone TV. V samoobsluze Můj Vodafone si ho v sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV) - Připojená zařízení můžete změnit na svou vlastní kombinaci. Po změně hesla se nezapomeňte ze všech zařízení odhlásit a do aplikace Vodafone TV se přihlaste svým novým heslem.
Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone nastavíte nové heslo do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu. Můžete také pár desítek minut počkat a přihlášení pak zkusit znovu.
U kanálů skupiny Prima není možné posouvat pořady směrem dopředu, toto opatření souvisí s požadavky FTV Prima.
Jestli jste v zemi mimo Evropskou unii, Vodafone TV vám s ohledem na licenční práva nebude fungovat.
Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone.
Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.
Na tomto místě můžete už nepoužívaná zařízení odebrat. Pokud se spletete, nic se neděje, pouze se ve svém zařízení budete muset znovu přihlásit. Přehled připojených (registrovaných) zařízení se po vašich úpravách v samoobsluze aktualizuje až po odhlášení a novém přihlášení do Můj Vodafone.