Následující informace vám pomohou řešit různé potíže, které mohou nastat při sledování TV přes CA modul.
Následující kroky vám mohou pomoci, pokud se nezobrazuje obsah vysílání (nejčastěji na zakódovaných kanálech), případně na TV vyskakuje chybové hlášení (například Zakódovaný signál, No access, status code xxx, Chyba karty nebo přístupu a další). Taková situace obvykle nastává v případech, kdy chybí na dekódovací kartě informace o předplatném, nelze ji přečíst nebo není k dispozici informace o párování. Může také jít o závadu na CA modulu nebo přerušený kontakt.
Pokud se po vytažení CA modulu spustilo vysílání, mohl být modul nesprávně vložený do CI+ slotu nebo je vadný. Zkuste další kroky.
Informace najdete v sekci Služby. Karta je spárovaná s příslušným CA modulem, kdyby došlo k prohození karet nebo CA modulů, příjem programů by nefungoval. Pokud podle údajů v samoobsluze zjistíte, že nemáte odpovídající kartu v žádném svém přijímači, kontaktujte nás.
Během vkládání karty i modulu do TV dbejte na správnou orientaci. Karta se zasunuje čipem napřed jako do bankomatu a obrázkem s logem čelem k sobě. Směr vložení CA modulu do TV pro jistotu ověřte v návodu k obsluze.
Pokud se ověření nezdařilo, předchozí kroky postupu opakujte nebo v menu zařízení podle návodu zkontrolujte, zda přijímač pomocí CI+ slotu modul řádně detekuje. Překontrolujte také, zda nejsou uvnitř CI+ slotu poškozeny kontaktní piny, do kterých se připojuje CA modul. V případě potřeby se obraťte na servis výrobce TV nebo nás požádejte o výměnu CA modulu za set-top box.
V samoobsluze Můj Vodafone najdete tuto možnost v sekci Služby, kde uvidíte možnost Obnovit programovou nabídku. Podívejte se na podrobnosti.
Aktuální kontaktní údaje najdete zde.
Nejprve ověřte, že se nejedná o nahlášený výpadek. Kdyby šlo o známý výpadek, počkejte na jeho odstranění, následně by mělo vše automaticky znovu fungovat. V ostatních situacích postupujte podle rad níže.
Nejčastěji se na obrazovce zobrazí hlášení No access, status code…, Zakódovaný signál apod., případně je černá obrazovka.
Mezi příčiny patří:
Nejprve ověřte, že se nejedná o nahlášený výpadek. Kdyby šlo o známý výpadek, počkejte na jeho odstranění, následně by mělo vše automaticky znovu fungovat. V ostatních situacích postupujte podle rad níže.
Nejčastěji se v takovém případě objeví chybové hlášky na TV (Zakódovaný signál, No access, status code…, Chyba karty, Nenalezen modul CI, Ověření nebylo úspěšné apod.) nebo programy zcela chybí v seznamu kanálů.
Mezi příčiny patří:
Nejprve ověřte, že se nejedná o nahlášený výpadek. Kdyby šlo o známý výpadek, počkejte na jeho odstranění, následně by mělo vše automaticky znovu fungovat. V ostatních situacích postupujte podle rad níže.
Nejčastěji se v takovém případě objeví chybové hlášky na TV (Zakódovaný signál, No access, status code…, Chyba karty, Nenalezen modul CI, Ověření nebylo úspěšné apod.) nebo programy zcela chybí v seznamu kanálů.
Mezi příčiny patří:
Nejprve ověřte, že se nejedná o nahlášený výpadek. Kdyby šlo o známý výpadek, počkejte na jeho odstranění, následně by mělo vše automaticky znovu fungovat. V ostatních situacích postupujte podle rad níže.
Může se jednat o chybu v zapojení koaxiálního kabelu, jeho poškození, nedostatečné zapojení apod. Ověřte zapojení kabelu a to, zda není poškozený. Doporučujeme vyzkoušet jiný koaxiální kabel. Signál zeslabuje také použitý rozbočovač, zkuste TV napřímo zapojit do účastnické zásuvky. Podívejte se na další informace ke kabelům a rozbočovačům.
Ověřte, že máte správně naladěnou TV nabídku na digitální vysílání ve standardu DVB-C. Návod na nové ladění najdete na této stránce. Zkuste také kroky, které popisujeme v rozbalovací části "Jak řešit chybu CA modulu (zakódovaný přístup, chyba karty, no access apod.)?". Pokud by nepomohlo ani očištění CA modulu a kontrola jeho vložení do TV, jedná se s největší pravděpodobností o poruchu televizoru.
Ověřte, že máte správně naladěnou TV nabídku na digitální vysílání ve standardu DVB-C. Návod na nové ladění najdete na této stránce. Pokud sledujete program, který je v nižším SD rozlišení, může se obraz na větší televizi jevit jako neostrý. Většinu TV programů už dnes můžete naladit ve vyšším HD rozlišení, kde tento problém nenastane.
Vodafone zvukový výstup TV kanálů nijak neupravuje. Na jednotlivých stanicích i mezi některými pořady se může úroveň hlasitosti mírně proměňovat. Například starší digitalizované pořady mohou přehrávat šumy či jiná zkreslení, a tak může působit intenzita zvuku jinak než u moderních širokoúhle natočených seriálů, kde je audio signál čistší. Pokud by se vám zdálo, že se úroveň hlasitosti mění i v rámci jednoho vysílaného pořadu, může to způsobovat nějaký zvukový filtr nebo speciální audio režim vaší TV. Více zjistíte v návodu ke své TV.
Ověřte, že jste omylem zvuk nevypnuli dálkovým ovládáním. Pokud ne, zkuste vypnout podporu Dolby Digital nebo proveďte tovární nastavení vaší TV. Kdyby potíže dál trvaly, obraťte se na technickou podporu výrobce TV.