Máte od nás Vodafone TV a zaznamenáváte při přehrávání TV potíže, jako jsou například nesprávná synchronizace zvuku a obrazu, zasekávání obrazu nebo kostičkování? Podívejte se na možné příčiny a tipy, které vám pomohou při jejich odstranění. Pokud řešíte jiné potíže s Vodafone TV, klikněte sem.
Ujistěte se, že jsou všechny kabely správně zapojeny podle návodu. Zejména ověřte, zda není uvolněný síťový (ethernetový) kabel vedoucí z modemu do set-top boxu. Pokud jste využili pro zapojení vlastní starý kabel (týká se všech kabelů - HDMI, síťového i koaxiálního), může pomoct výměna za nový kus. Pokud máte na své adrese dostupnou kabelovou TV od Vodafonu, nezapomeňte ověřit, že je set-top box připojený koaxiálním kabelem do anténní zásuvky.
Vytáhněte ze set-top boxu síťový kabel a odpojte ho od elektřiny na pár desítek sekund. Stejně to udělejte u svého modemu a znovu pak vyzkoušejte kvalitu TV vysílání. Pozor - nepoužívejte na set-top boxu tlačítko reset, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.
Pokud vám v takové situaci přehrávání programů funguje bezchybně, je příčina ve vytížení vaší domácí sítě a nedostatečné rychlosti připojení. Řešením je navýšení rychlosti internetu.
Pro kvalitní fungování Vodafone TV je důležitá stabilita a rychlost vašeho připojení. Zejména u připojení vzduchem (signál internetu přijímáte přes Wi-Fi nebo LTE anténu) je zapotřebí počítat s tím, že rychlost vašeho připojení může být ve špičkách nižší. Podívejte se na informace ohledně nároků na váš domácí internet, které uvádíme na této stránce níže.
Pokud jste vyzkoušeli všechny výše uvedené tipy a přesto máte s připojením potíže, ozvěte se nám. Společně se podíváme na to, co by mohlo být příčinou. Na Linku péče o zákazníky se dovoláte na čísle *77 (800 77 00 77 při volání z ostatních sítí). Našemu virtuálnímu asistentovi Tobimu jednoduše řekněte, že voláte kvůli technickým potížím s internetem nebo televizí. Pokud vše rovnou nevyřešíte, Tobi vás přepojí na naše operátory. Pokud budete volat ze sítě jiného operátora, budete k hovoru potřebovat číslo plátce, číslo služby internet nebo číslo vaší Vodafone TV (čísla internetu a TV začínají na 8 nebo 9 a najdete je ve svém Vyúčtování nebo v samoobsluze Můj Vodafone).