Máte od nás Vodafone TV a zaznamenáváte při přehrávání TV potíže, jako jsou například nesprávná synchronizace zvuku a obrazu, zasekávání obrazu nebo kostičkování? Podívejte se na možné příčiny a tipy, které vám pomohou při jejich odstranění. Pokud řešíte jiné potíže s Vodafone TV, klikněte sem.
Ujistěte se, že jsou všechny kabely správně zapojeny podle návodu. Zejména ověřte, zda není uvolněný síťový (ethernetový) kabel vedoucí z modemu do set-top boxu. Pokud jste využili pro zapojení vlastní starý kabel (týká se všech kabelů - HDMI, síťového i koaxiálního), může pomoct výměna za nový kus. Pokud máte na své adrese dostupnou kabelovou TV od Vodafonu, nezapomeňte ověřit, že je set-top box připojený koaxiálním kabelem do anténní zásuvky.
Vytáhněte ze set-top boxu síťový kabel a odpojte ho od elektřiny na pár desítek sekund. Stejně to udělejte u svého modemu a znovu pak vyzkoušejte kvalitu TV vysílání. Pozor - nepoužívejte na set-top boxu tlačítko reset, to se využívá jen ve výjimečných situacích, pokud vás k tomu sami vyzveme.
Pokud vám v takové situaci přehrávání programů funguje bezchybně, je příčina ve vytížení vaší domácí sítě a nedostatečné rychlosti připojení. Řešením je navýšení rychlosti internetu.
Pro kvalitní fungování Vodafone TV je důležitá stabilita a rychlost vašeho připojení. Zejména u připojení vzduchem (signál internetu přijímáte přes Wi-Fi nebo LTE anténu) je zapotřebí počítat s tím, že rychlost vašeho připojení může být ve špičkách nižší. Podívejte se na informace ohledně nároků na váš domácí internet, které uvádíme na této stránce níže.
Pokud jste vše ověřili, váš internet je dostatečně rychlý a stabilní a přesto pozorujete horší kvalitu vysílání Vodafone TV, poznamenejte si konkrétní příklady (čas, TV program a popis potíží) a zavolejte nám. Na Linku péče o zákazníky se dovoláte na čísle *77 (800 77 00 77 při volání z ostatních sítí), v nabídce pak vyberte volbu pro technické potíže a výpadky internetu či televize. Jestli u nás nemáte mobilní služby, budete k hovoru potřebovat číslo plátce a také číselné heslo pro komunikaci s Vodafonem (administrátorské heslo nebo heslo plátce). Pokud se vás Hlasová samoobsluha zeptá na heslo a vy ho nevíte, přepojíme vás na operátora po třetím chybném zadání hesla.