Informace na této stránce se týkají zákazníků, kteří využívají službu Telefon (exUPC) a jejich služby jsme ještě nepřevedli do systémů Vodafonu.
Pokud váš pevný telefon, který jste si pořídili u exUPC, nefunguje, jak by měl, nereaguje na povely tlačítky, máte potíže se zvukem apod., podívejte se na tipy níže, které vám mohou pomoci.
Využíváte-li vlastní telefonní přístroj a tipy pro odstranění závady nepomohou, projděte manuál nebo se obraťte na technickou podporu výrobce či odborný servis. Pokud nechcete investovat do opravy, můžeme vám dodat náš telefon do pronájmu (měsíční poplatek se řídí platným Ceníkem).
Pokud modem používáte i pro připojení k internetu, tovární nastavení uvede zařízení do stavu, jako byste ho od nás dostali poprvé (název Wi-Fi sítě – SSID, heslo aj.). Po obnově budete potřebovat údaje pro připojení k Wi-Fi. Pokud jste je nezměnili, najdete je na štítku vespod zařízení.
Pokud modem používáte i pro připojení k internetu, tovární nastavení uvede zařízení do stavu, jako byste ho od nás dostali poprvé (název Wi-Fi sítě – SSID, heslo aj.). Po obnově budete potřebovat údaje pro připojení k Wi-Fi. Pokud jste je nezměnili, najdete je na štítku vespod zařízení.
Pokud modem používáte i pro připojení k internetu, tovární nastavení uvede zařízení do stavu, jako byste ho od nás dostali poprvé (název Wi-Fi sítě – SSID, heslo aj.). Po obnově budete potřebovat údaje pro připojení k Wi-Fi. Pokud jste je nezměnili, najdete je na štítku vespod zařízení.
Jestliže uvedené rady nepomohly, kontaktujte nás, pokusíme se společně najít vhodné řešení.