Informace na této stránce se týkají zákazníků, kteří využívají službu Telefon (exUPC) a jejich služby jsme ještě nepřevedli do systémů Vodafonu.
Pro správnou funkčnost služby musí být všechna zařízení správně zapojená. Proto se vždy nejprve přesvědčte, že je telefonní kabel připojen do správné zdířky modemu (TEL 1), ten pak do účastnické zásuvky a v případě bezdrátového telefonu je připojeno i jeho napájení do elektrické sítě. Pro ověření se podívejte na schéma zapojení nebo do sekce o kabeláži.
Využíváte-li doma tzv. paralelní linku (tj. více telefonních přístrojů připojených najednou k telefonní zdířce našeho modemu, kdy obě při příchozím hovoru vyzvání současně), může být porucha na rozbočovači. Před započetím řešení potíží zapojte pouze jeden přístroj k našemu modemu podle schématu.
Doporučení: Na začátku zjišťování příčin potíží vždy proveďte restartování modemu jeho odpojením od elektrické sítě na několik vteřin a po několika minutách od jeho opětovného zapojení znovu stav zkontrolujte. Nefunguje-li totiž korektně volání, mohlo dojít k přerušení registrace telefonního přístroje modemem.
Upozornění: Některé administrativní změny, jako je přeložení či úprava rozsahu služeb nebo přepis na jiného majitele, mohou způsobit dočasnou nefunkčnost exUPC Telefonu (v případě výpovědi nebo dlouhodobého neplacení je odstávka služby úplná), v samoobsluze Moje exUPC proto doporučujeme při zjištění této závady vždy překontrolovat aktuální stav služeb na vaší smlouvě.
Upozornění: V některých případech jsou pro ochranu proti zneužití blokovány některé specifické destinace.